Nieuw

• Maker
    Discussie

• Tony Verschelden
    Deelnemer

in lijn met de gewoonte op het forum me als “nieuw” lid even voor stellen … Alhoewel ik reeds even half jaar een account heb … beter laat dan nooit.
      Sedert de jaren 80 bijzonder geinteresseerd in Porsche … There is no substitute.
      Eind jaren 90 een 964 gekocht en daar een kleine 10 mee gereden en dan naar huidige norm voor een appel en een ei verkocht, echter zonder noemenswaardig verlies. De tijden zijn wel veranderd (toch nog altijd beetje spijt van).
      Een 2-tal jaar geleden begon het weer te kittelen. De bedoeling was een 993 cabrio aan te schaffen. Maar elke maand werden de 993 duurder en de goede werden zeldzamer (tot in Duitsland gaan zoeken).
      Uiteindelijk na een dik jaar zoeken heb ik dan mijn horizon verbreed en uiteindelijk een 997 cabrio 2s gekocht in september 14.
      Ik ben dus weer op baan met een P … zalig.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • ben er klaar voor
        s026.jpg

209-savoie-cup-2014-2.jpg

129-savoie-cup-2014-2.jpg

s127.jpg

Attachments:
        • s309.jpg

Het had je zusje wel kunnen zijn Snoerke, als 2 duppels verse olie …

O ja, Savoie volgende week?

Dat wordt weer zwaar genieten dan voor de jongens.

Have all the fun mannen!

Ps : Snoer plakt nog wel op foto !

Mooie momenten !
              Nog 1week en we gaan ze eens leren rijden tijdens de Savoie Cup !

dat zal wel dat ik die herken, hier wat foto’s van de Snoer, Funny en ik met Sabine Smidt
                n073.jpg

n068.jpg

n123.jpg

n091.jpg

n118.jpg

Sammy, ik hoop dat je die linkse auto op de foto herkent …

Sammy dat is een foto van jaren geleden .We hebben er ook van Snoer met Sabine .
                    Den Yves staat er nog bij !

foto getrokken op parking van Sabine Smidt aan de Nurburgring waar ik haar dan ook tegen kwam
                      n065.jpg

Mooi hier, met een broer op de foto … waar zou die foto getrokken zijn?

zeer mooie 964 had je, je 997S heb ik al paar dagen mogen bewonderen met PCT in Butgenbach

PM

kwijl, kwijl…. Prachtig!!!

je hebt de smaak te pakken,laat maar komen die foto’s.

Terwijl we toch bezig zijn, enkele fotos van de 964 dit ik voordien had, leuk te zien dat deze vrijwel op dezelfde plaats getrokken zijn …
                                en voor hen die willen weten wat het kleur was : Gimberen Rot … naar verluid toen enkel 2 964 met dat kleur in Belgie ingevoerd.

dat lijkt dus te lukken 🙂

wauw, knappe wagen!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.