Nieuw

• Maker
    Discussie
  • in lijn met de gewoonte op het forum me als “nieuw” lid even voor stellen … Alhoewel ik reeds even half jaar een account heb … beter laat dan nooit.
    Sedert de jaren 80 bijzonder geinteresseerd in Porsche … There is no substitute.
    Eind jaren 90 een 964 gekocht en daar een kleine 10 mee gereden en dan naar huidige norm voor een appel en een ei verkocht, echter zonder noemenswaardig verlies. De tijden zijn wel veranderd (toch nog altijd beetje spijt van).
    Een 2-tal jaar geleden begon het weer te kittelen. De bedoeling was een 993 cabrio aan te schaffen. Maar elke maand werden de 993 duurder en de goede werden zeldzamer (tot in Duitsland gaan zoeken).
    Uiteindelijk na een dik jaar zoeken heb ik dan mijn horizon verbreed en uiteindelijk een 997 cabrio 2s gekocht in september 14.
    Ik ben dus weer op baan met een P … zalig.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • In een geopend topic waar wij zoals gewoonlijk om foto’s vragen klik je op antwoord.
        Onder de kader bericht staat bijlagen,klik op “voeg bestand toe”
        Er wordt nu een nieuwe map geopend,ga via deze naar de map waar uw foto staat,klik op openen.
        Uw foto verschijnt nu als tekst jpg in de kader “voeg bestand toe”
        Klik nu op voeg in.
        That’s it.

Poepsimpel001.jpg

Kan er iemand helpen aub ?
          Ik zit hier al dagen te proberen een foto in te voegen in de tekst
          waarschijnlijk poepsimpel maar ik vind het niet

welkom op het leuke forum
            en veel plezier met je Porsche !!!!

Welkom Tony op het forum.
              Een 997 is altijd een goede keuze.
              Veel plezier en veilige km’s

foto’s zien ze hier graag, laat ze maar komen,

Thx,
                  Inderdaad de naam is correct
                  Ik zal later nog zien voor wat fotos
                  Grts
                  T

welkom , zeer mooie cabrio heb je, mag ik Tony zeggen?

mooie wagen veel plezier met de zonnige dagen opkomst

Welkom. Ik heb je avatar bekeken en dat laat het beste vermoeden voor de foto’s die hier zullen volgen 🙂
                        Alvast succes en veel veilige kilometers met je 997!

welkom.

welkom en als je al weet dat je je moet voorstellen weet je wsschlk ook al dat we graag fotootjes zien van zulke mooie wagen.

Welkom op het Porsche forum

idd Wim, maar van die anonieme lezers zien wij absoluut niks en hebben eigenlijk geen idee hoe groot deze groep is. het zal dan maar onze uitdaging zijn om ze uit de kast te laten komen zeker ?
                                alvast welkom @ 2_997cabrio2s en welk interieur heeft je P?

PS foto’s zijn hier bijna een must !

Wim

Even half jaar account hebben wil niks zeggen, er zijn er hier al meer dan een jaar aangemeld en nog nooit iets gepost hebben, maar puur om de foto’s te kunnen zien bij de draadjes.
                                  Het is niet zo dat je al gepost hebt en zodanig je niet zou moeten voorstellen bij je eerste post 😉
                                  Maar alsnog dan welkom op het forum met de mooie 997 cabrio, en geniet ervan met dit mooie weer.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.