Nieuw

• Maker
    Discussie
  • Hallo Dames en voornamelijk Heeren,

Gepassioneerd betreft auto’s.. maar net een tikkie meer van motoren !
    Helaas heb ik geen Porsche in mijn bezit.. echter ik heb ook geen IWC in bezit ( voor diegene die hem snappen. )
    Voor diegene die hem begrijpen, die snappen dat mijn tik dus bij motoren en klokken ligt 😉

Enfin, mijn naam is Nick, en ik ben 1 van de kerels die aan het spelen was te Lommel afgelopen zondag.
    Altijd leuk om te zien dat er een terrein gedeeld kan worden met respect, zonder gezeur over en weer.

Enfin, wanneer Gert deze ( na 3 andere gefaalde pogingen ) goed wil keuren, zal ik in het desbetreffende RLC 20 sept. de foto’s plaatsen die wij vanuit ons perspectief van jullie meeting gemaakt hebben !

Voorproefje:
    Lommel20-9-15-3.jpg

C’est moi:

1495253_10152303946380921_462386338_o.jpg

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • welkom nick!!!
      was leuk daar in lommel
      :drink:

klopt 😉

Welkom Nick!
          Zo te zien aan de foto’s heeft Vicky goeie smaak! :first:

[hide]Welkom Patientzero. Ik hou door de band van alles wat sportief is, hard gaat en een leuk geluid maakt. Ik heb dus zeer genoten van jullie motorgebrul en stunts ![/hide]

Ik kijk er al naar uit :respekt:

Deepee, zoveel Nederlandstalige porsche forums zijn er niet..
                De belgische kentekens verraden de origine, dus na een korte zoekactie op lommel op dit forum vond ik al snel wat ik zocht 🙂

Die Vissers.. ik denk haast dat ze er illegaal zitten.. vissers en herrie is vaak niet de beste combi namelijk 😉

And true, Vicky is onze ”fotograaf” en probeert ook alles vast te leggen.
                Maar daar gaat ook mijn vraag komen. Die knul die de rijdende wagens vast probeerde te leggen vanuit een wagen, die heeft van ons ( en mij ) denk ik ook wel wat foto’s getrokken ! en gezien ik net mijn nieuwe motor aan het testrijden was, en er dus nog geen actie foto’s van heb.. ben ik daar zeer nieuwsgierig naar 😉

hoi Nick en welkom !

het terrein werd idd met wederzijds respect gedeeld. ik vond het zelfs verrassend dat die paar vissers veel met hun rug naar het water stonden en niet zijn komen jammeren. daar heeft iedereen bij te winnen en zo krijgen we hopelijk nog lang toegang tot locaties als deze.

bij jullie zitten de sexen toch ook hetzelfde verdeeld als bij ons? mannen rijden en vrouwen fotograferen 😎 ik had het in de gaten dat ze tijdens de rolling shots meer oog had voor ons dan voor de tweewielers 😆

PS plaats je foto’s maar in de RLC 20/sep rubriek, één van de moderatoren kan ze daar ook goedkeuren. beter nog indien je ze extern host en dan één link plaatst.
                  PS2 hoe ben je hier terecht gekomen?

haha, klopt.. maar na het uitblijven van een foutmelding oid ga je toch twijfelen 🙂

Wim

Welkom Nick, en er zijn ook nog mensen die is slapen i.p.v gehele dagen achter de computer zitten om een nieuw lid goed te keuren. 😉
                      Maar mooie passie heb je. :up:

Hahaha, welkom Nick en zunne Stunt vrienden. Zitten jullie wel eens normaal op een motor? Dat lukt niet met een auto hoor! :wtf: :applaus: :applaus: :applaus:

Welkom Nick! Zoals je ziet is het gelukt! :up:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.