Nieuw

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Nog een nieuwe op het forum. Woon momenteel in het Gentse.
      De voorbije jaren heb ik mijn garage wat opgekuist, muv mij 911 Targa 2.4 T uit 72. Deze originele wagen heb ik in de jaren 90 geocht. In 2000 hebben we de carrosserie volledig onder handen genomen (“bare metal respray”) en enkele jaren geleden werd de motor gereviseerd.
      Reeds enkele jaren speur ik naar een goeie 968 cabrio met weinig km aan een deftige prijs om naast de 911 te zetten. Het aanbod wagens in die categorie is echter beperkt en de voorbije 2 jaar heb ik de indruk dat de prijzen voor goeie exemplaren sterk in de lift zitten. Daarom deze zomer een Japanneker uit 1993 gekocht (ingevoerd via Duitse handelaar), tiptronic, zilvergrijs met blauw dak, met 48.000 km op de teller.
      Nu die nog in het verkeer krijgen…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • welkom
        op het forum
        :drink:

Wim

Welkom op het forum. :up:

PDS

Welkom :up:

Welkom, maaruh :think: eerst zien, dan geloven … :wtf:

Van harte welkom :applaus: .

Ive

Welkom op het forum :respect2:

welkom

XXX

Welkom JMB, lijkt een leuk duo dat je hebt.
                      Maar euhm, foto’s or else :what: :what: :what:

😀 😀 😀

Welkom! Dan denk ik dat je ongeveer dezelfde weg af te leggen hebt als mij met mijn Japanse. Tenzij die van u wel al over een CoC of iets dergelijks beschikt?

Welkom op het Porsche forum :drink:

welkom JMB
                            vonheist bedoelt dat die japanners ook van die doosjes verkopen waarmee je hier digitale knipsels kan posten van al dat moois in je garage 💡

Welkom !

Maar ze hebben mij hier geleerd niets te geloven wat je niet ziet 😉

Van harte welkom en veel plezier, hier!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.