Nieuw …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw …

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik ben Pascal uit Brugge.
    Zoals jullie allemaal liefhebber van een P :first:
    Ikzelf rijd nu met een Audi A5 2.0 tfsi.
    Nu zit ik met dilemma …. Verkoop ik de Audi en koop ik een panamera of houd ik de wagen en koop ik mij een 996 of 997. Sommige “kenners” raden mij de 996 af, ik ga eerlijk zeggen ik weet het (nog)niet.
    De panamera 3.6 zegt me wel iets met zo een sport Crono pack 😉
    Zoveel vragen waarmee ik jullie wil bestoken ….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Vanharte welkom!
      A5 houden en 996/997 bijkopen.
      Tactisch de beste keuze. :coolness:
      Op termijn wordt die A5 dan wel ingeruild voor een Pan of Kjn. :first: (als de portemonee dat toelaat, natuurlijk)

Hoe oud zijn je kinderen? Ik heb er een van 3 en een van 5. Gaat prima in een 996 cabrio 🙂

+1

Uiteraard houdt u de Audi (prima DD). Dan gaat u op pad en koopt u de Porsche die bij u de meeste passie opwekt. Tenzij de Panamera nog meer passie opwekt.

Zelf ben ik super tevreden van de 996 4S, véél Porsche voor relatief weinig geld.

XXX
              XXX

Welkom Flopke.
                996, ga dan voor een 4S, die blijven waardevaster 😀
                997, hmm, veel lekkers te vinden :engeltje:
                Kijk hier eens: http://www.porschecentrumeindhoven.nl/occasions/porsche-occasion-aanbod/porsche-911-carrera-s-cabriolet-1646

PDS is supercontent van deze garage, hij heeft daar al meermaals gekocht :salut:

Ook hier welkom op het forum.
                  Mbt uw vraag, 2 totaal verschillende wagens en totaal verschillende gevoelens bij het rijden. Je zal wel denken nu die mannen van het forum met hun gevoelens… Kom je nog wel achter en als familie op de eerste plaats staat momenteel zou ik voor de panamera kiezen, welk type dan? Zal van totaal beschikbaar budget afhangen, mijn evaring met een 4s was een blije driver en de familie eveneens content, de 911 is vooral een blije driver en familie toch wat minder.

Maak de goede keuze en zoals aangehaald, eerst rijden en dan pas beslissen.

PiWi

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Uit ervaring kan ik zeggen dat weinig (luxe) wagens zo aangenaam en zo sportief rijden als een Panamera 3;6 ( 4 ).
                      Echt een wolf in schapenvacht als hij een sportchrono-pakket heeft.
                      Zalige reiswagen, scheurt door de bergen en vreet asfalt! En dat met 4 passagiers en hun bagage.
                      Doen zou ik zeggen als de juiste opties aanwezig zijn.

Pol

Ik zou zeggen verkopen die Audi, koop de Pana en neem er nog een Elfje bij ! :mrgreen:

Veel plezier hier.

welkom
                          en veel succes met je zoektocht naar een leuke Porsche !!!
                          :drink:

J

[quote=”Flopke” post=227520].. Eens mijn 2 kinderen vanachter schuiven om te passen :engeltje:[/quote]

Niet doen, zelfs als ze zouden passen op de “achterbank”, dan is dat toch maar tijdelijk.
                            Die Porsche koop je best voor je eigen plezier, niet voor de mensen die meerijden.

Welkom

Dank voor het warme welkom :respekt:
                              Dit weekend eens gaan neuzen bij Vandenberghe in SinIn sint maarten latem. Mooie 997 staan, prijs is juist ok … Eens mijn 2 kinderen vanachter schuiven om te passen :engeltje:

Dag Pascal, gegroet en welkom!
                                P-rijden gaat volgens mij vooral over het gevoel dat de auto bij jezelf teweeg brengt. Ik zou ze eerst allebei eens proberen als je de kans hebt en dan pas beslissen.
                                Mijn keuze zou echter snel gemaakt zijn… 😉

Wim

Welkom op het forum Pascal, en succes met je keuze. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.