Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Nieuw aanwinst 911
- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Bernard DC.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”fdwinter” post=200039]…tja het is duidelijk aan het worden…België is het Porsche Mekka aan het worden :first:[/quote]
Dat was het altijd al. Qua aantal *porsche in relatie tot het bewonersaantal of totaal aantal auto’s stonden we 30 jaar terug ook al top 3 na Duitsland en ik dacht Zwitserland. Ik geloof dat er in België globaal evenveel *porsche zijn als in Frankrijk.
Nog een targa erbij, super :relaxman: ! Mooie auto veel :driver: plezier ermee!!
Knappe wagen, mooie kleurcombinatie…tja het is duidelijk aan het worden…België is het Porsche Mekka aan het worden :first:
Hoe krijg je dat in godsnaam thuis verkocht, 4 *porsche op den oprit :respekt: :first:
Affligem ,auto heeft op 4 jaar kleine 300 km gedaan en vorig jaar 300 km.
Is reden van verkoop geweest .
Soms sta je versteld welk een gevolg het heeft van een gewone babbel over een auto[quote=”patrickvb” post=199843]Proficiat Jacques. :applaus:
Denk de auto te kennen.
Toevallig aangekocht in Erpe-Mere?[/quote]
En, ???Dank je mannen ,was ik totaal niet van plan maar deze kon ik weer niet laten gaan .
Is wel een US versie maar wel een paar jaar hier in Belgie op dagdagelijkse platen en ik ken de wagen ook een beetje.
Nog geen 200 dkm prachtig interieur met turbo stoelen , stuur en uitlaat zijn niet origineel.
Boekje en laatste facturen zijn er ook bij .
Heb hem ook als oldtimer laten keuren.
Totaal geen roest of rotte plekken maar lak kan beter is reeds eerder aan buitenkant herlakt geweest.
Maar denk nu wel dat de alfa plaats zal moeten maken,wederhelft denkt er toch zo over.Proficiat Jacqeus
Ik heb nog een setje spoorverbreders liggen, die kan hij wel gebruiken precies :engeltje:[quote=”Peter_Targa_84″ post=199851]
Sensa zit nu te kwijlen, ‘t peil van ‘t Garda meer een cm gestegen… :happydance:[/quote]
Peter, heb ik je vandaag al gezegd hoeveel ik haat!!! :what: het is verschrikkelijk hatelijk de waarheid over jezelf op een scherm te moeten lezen… :happy:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.