Nieuw aanwinst 911

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Nieuw aanwinst 911

• Maker
    Discussie

• jacques911
    Deelnemer

Porsche 911 targa van 1982
      HPIM3983.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • [quote=”wimember” post=199864]Mooimooi! Proficiat! Lijkt wel heel hard op de Targa die ik binnen een uurtje of twee ga ophalen…[/quote]

Ik zou toch maar eens bellen met de verkoper … Jacques is ne rappen he! :mrgreen:

Ziet er zeer goed uit, Europese wagen?

Mooimooi! Proficiat! Lijkt wel heel hard op de Targa die ik binnen een uurtje of twee ga ophalen…

Proficiat met de aankoop :applaus:
              Verrrrry nice :coolness:

Mooie *porsche ! :up:

F

Knappe verschijning. :coolness:
                  Blijft toch altijd knap die onderspoiler vooraan. Moet ik me toch ooit ook eens aanschaffen :think:

mooi mooi
                    :applaus:

Proficiat Jacques :applaus:
                      mooie verzameling
                      De G – *** weet Jacques precies beter liggen dan Sensa :mrgreen:

XXX

Proficiat Jacques, zwart lederen interieur, links en rechts een pijpje achteraan, lijkt een strak aansluitend Targadakje te zijn. :up: :up: :up:
                        Nette Fuchsen, rijhoogte een beetje bij tweaken :engeltje:

Sensa zit nu te kwijlen, ‘t peil van ‘t Garda meer een cm gestegen… :happydance:

XXX

😮 😮 😮 mooi 😮 😮 😮

Congrats!! :applaus:

Proficiat Jacques. :applaus:
                              Denk de auto te kennen.
                              Toevallig aangekocht in Erpe-Mere?

Proficiat Jacques :applaus:
                                De G – familie is compleet nu: coupé -targa -cabrio :up: :up: :up:
                                En ik die dacht dat je een luchtkoeler ging wegdoen :think:

:up:

Whow Jacques!
                                    gij hebt goede smaak!

Gaat er iets weg of had je nog plaats in de garage over?

Succes :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.