Nieuw dieselke

• Maker
    Discussie
  • Kan je dit nog diesel noemen met die prestaties… 😈

Cayenne S Diesel

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • De 245 pk diesel was het. Rijdt zeer goed, maar is toch niet de bedoeling als stoplichtsprinter te gebruiken, zoals de P-marketingboys de prospecten willen wijsmaken. (zoals mijn kennis in dit geval)[/quote]

Dat is nu inderdaad niet echt de “sprinter versie”. Daar bestaan er betere versies voor 😉 :driver:

Passeren wel, lig er van te trillen in bed…45T wegen die dingen…en slijten geen banden…..rupsen da’s de toekomst :driver:

Zou die Cayenne idd zeer goed kunnen gebruiken, momenteel straat 5 dagen niet meer in of uit te geraken ( @ Mush 😕 )

850 Nm? Bah ik zou die nog wat opkittelen zulle 😈

goeike mush, misschien heeft em zo wel enen gekocht en wil em het niet zeggen 😈

D’r passeert zo dagelijks enen bij RS :sarcastisch ruzie

Vooral het koppel 850 nm, dat is genoeg om toch heel wat straten om te ploegen :driver:

Een diesel met prestaties van een benzine .Kan en zal leuk zijn als je jaarlijks bijvoorbeeld 80000 km rijdt .Bovendien Zal het toch iets minder kosten in verbruik dan een Cayenne S .

[quote=”porsche4ever” post=107265]Te zien welke versie dat het was hé rodondo?[/quote]

De 245 pk diesel was het. Rijdt zeer goed, maar is toch niet de bedoeling als stoplichtsprinter te gebruiken, zoals de P-marketingboys de prospecten willen wijsmaken. (zoals mijn kennis in dit geval)

[quote=”jol178″ post=107248]Kan je dit nog diesel noemen met die prestaties… 😈

Cayenne S Diesel[/quote]

Ja 😀 ik rijd zelf al enkele jaren met een 350 pk sterke diesel.
                    Vooral het koppel van 700 Nm is indrukwekkend.
                    Er kunnen er inderdaad maar weinig mee aan het rode licht.
                    Op de 4 wiel rol testbank 100 km/h 5.3 sec en 200 km/h op 16 sec :happy:

Te zien welke versie dat het was hé rodondo?

Tja, op de P-site schrijft men voor de 245 pk versie “Ein 100 meter sprinter”. Net als met de Range Sport zullen de kosten niet uitblijven als je zo’n wagen niet gebruikt waarvoor het eigenlijk moet dienen. Onlangs meegereden met een kennis in een nagelnieuwe Cayenne. Het eerste wat hij vertelde was: “aan het rode licht zullen er niet veel meekunnen”.
                        Yeah, right…. 😉

inderdaad mooie prestaties voor een diesel met dit gewicht!!!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.