nieuw en benieuwd

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw en benieuwd

• Maker
    Discussie
  • Goede avond, ik ben Luc. Ik kom uit de buurt van Gent en ben 52 jaar. Ik ben momenteel niet in het bezit van een Porsche , maar ik hoop er binnen een maximum termijn van 2 jaar eentje aan te schaffen. In aanloop naar die aankoop wil ik via dit forum zoveel mogelijk wijsheid op te doen, om de kans op de juiste keuze zo groot mogelijk te maken.
    Ik ben niet op zoek naar een uniek model, maar vooral naar de unieke ervaring die het rijden met een Porsche met zich meebrengt.
    Ik zal dus van weinig toegevoegde waarde zijn voor de andere forumleden, maar ik wou ook niet totaal onbekend rondzwerven op dit forum.

Groeten,
    Luc

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Welkom Luc!

Je doet mij aan iemand denken die hier een paar jaar geleden ook op het forum kwam aanmelden. Die ging eerst ook een paar jaar rondkijken, naar 3 maand had die zijn eerste in de garage staan.

Met andere woorden … opgepast…’t is besmettelijk die microbe die je aan het binnendoen bent!

Dag Luc.

Succes met je zoektocht. :up:
        Op dit forum kan je erg veel nuttige info vinden.

Dag Luc, welkom hier en succes met je voornemens. Welk type heeft je voorkeur?

Welkom Luc. Je haasten tijdens de zoektocht mag maar vermijd overhaasting.
            De rit erheen kan even mooi zijn als de rit met je droom P.

welkom Luc, veel plezier met het vinden/kopen/rijden van jouw porsche parel.

XXX

Welkom Luc, veel plezier met de zoektocht, het ruiken, het voelen en het rijden. :up:

Welkom en veel plezier met de verkenning, maaruh elke ervaring/beleving telt!! :first:

Welkom op het forum en succes met de zoektocht.

Welkom Luc, informatie en tips kan je hier met hopen krijgen, maar uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken… en de tijd die je nodig hebt om je keuze te maken, is al een periode van genieten en verwachtingsvol uitkijken naar…. :driver:
                      Geniet er van!

Welkom op dit forum, probeer eens naar een bijeenkomst te komen. Zelfs zonder Porsche ben je welkom, kan je wat idee’en opdoen! En vergeet niet, de zoektocht naar jouw Porsche maakt deel uit van het grote geheel.
                        Floere.

Welkom Luc! Bedankt om je voor te stellen!

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.