Nieuw en op zoek

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw en op zoek

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!

Zoals mijn nickname al aangeeft, ik heb al 2x een S2000 gehad (maar ook 2x Z4 en 2x MX-5), dus al wel enkele roadsters

Als daily wagen heb ik een BMW 440i GC

Een Boxster staat al wel even op mijn bucket list, maar tegelijkertijd kijk ik ook (wederom) uit naar een S2000 🙂

Nu, ik ben niet technisch aangelegd alhoewel techniek mij wel kan interesseren.

Budgetgewijs zou ik graag rond de 25k uitkomen (een 987, 2.7i als ‘t kan 2.9i)
    Heb al de thread doorgenomen van tips bij aanschaf, maar ja, dat is soms wel een beetje chinees voor mij 🙂

Dus, als jullie nog n00b tips hebben, graag !

Bij de sponsor hier (Van Beurden) kan ik ook nog wel gaan kijken

Groeten
    Jan

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”s2000jan” post=264965]… Boxster 987 2.7 of 2.9 ? Er zijn er die zeggen dat de krukasdichting van de 2.7 het gemakkelijk zou kunnen begeven en de motor in de soep laat draaien en dat de 2.9 daar structureel beter in is?
      (niet dat ik er technisch zelf iets van ken hoor)[/quote]

Welkom Jan !!
      lees anders deze topic eens door. daarin staat bijv ook de statistische kans op diverse mankementen. weet dat het een kansberekening is en het overgrote deel probleemloos rond rijdt.

[quote=”Luke” post=264931]Welkom! Johan (van autodekens.be) heeft nog een mooie zwarte boxster te koop, +/- 20K[/quote]

Bedankt voor de tip !

Weet niet of deze thread de goeie is voor een mening :

Boxster 987 2.7 of 2.9 ?

Er zijn er die zeggen dat de krukasdichting van de 2.7 het gemakkelijk zou kunnen begeven en de motor in de soep laat draaien en dat de 2.9 daar structureel beter in is?
          (niet dat ik er technisch zelf iets van ken hoor)

Welkom
            En succes met de zoektocht !
            :drink:

Welkom Jan :up:

Welkom!
                Voor die prijs moet er al wel iets moois mogelijk zijn!
                De zoektocht is leuk, kijken welke opties je zeker wil, wat toffe extra’s zijn en dan alle sites afspeuren.

Soms moet je wel eens wat geluk hebben, de 987 Cayman die ik gekocht heb stond bij een officiële dealer te koop, enkel op hun eigen platform en zonder foto’s. Met slechts 18k km op de teller, én garantie bij de officiële dealer voldoende incentive om eens tot daar te rijden. Tja, als ie dan de juiste opties heeft, én in een mooie kleurstelling staat, dan weet je dat de beslissing bijna op voorhand al genomen is.
                Nog geen seconde spijt van gehad!

Wat ik maar wil zeggen: kijk ook eens verder dan Autoscout24!

Veel plezier!

Welkom! Johan (van autodekens.be) heeft nog een mooie zwarte boxster te koop, +/- 20K

XXX

Welkom Jan, zoeken naar een P, gewoonweg de leukste bezigheid die er bestaat.
                    Doe het met verstand en zonder haast.
                    Succes :up:

Welkom Jan, en succes met je zoektocht naar een goed exemplaar! :up:

[quote=”stijnG” post=264918]voor die prijs kan je wel een mooie 987 vinden.
                        Ikzelf heb nog zo’n wagen gehad en dit zijn de opties die volgens mij niet mogen ontbreken, in volgorde dat ze voor mij van belang waren:
                        – manuele bak
                        – 6 bak (was een optie tov de 5 bak)
                        – PSM
                        – navigatie/entertainment
                        – zetelverwarming

Veel succes in je zoektocht[/quote]

Bedankt!

Manueel moet het sowieso zijn, of het moest een pdk zijn maar dat gaat boven budget liggen

[quote=”DST” post=264917]Hi Jan

S2000 staat ook nog op mijn bucket list :driver: :driver:

Met een Boxster kan ik u niet verder helpen, ik heb binnenkort wel een 968 Cabrio te koop (oldtimer)

Succes met de zoektocht :first:[/quote]

S2000? Doen! Moet je mee gereden hebben …. zoektocht naar een niet verknoeide (lees: non-oem) is moeilijk helaas ….

Hi Jan

S2000 staat ook nog op mijn bucket list :driver: :driver:

Met een Boxster kan ik u niet verder helpen, ik heb binnenkort wel een 968 Cabrio te koop (oldtimer)

Succes met de zoektocht :first:

Welkom Jan.
                              Je hebt hier de weg gevonden naar een pak informatie en gepassioneerde kenners :up:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.