Nieuw en op zoek

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw en op zoek

• Maker
    Discussie

• Tim

Hallo,

Mijn naam is Tim en ben enige tijd geleden aangemeld op dit forum.

Autoliefhebber in hard en nieren.

Momenteel bezit ik een 1973 saab 96, een 2002 saab 9-3 cabrio, een 2006 saab 9-5 estate en een 2008 Renault grand Espace.

Momenteel ben ik aan het uitkijken om ook een Porsche toe te voegen aan het wagenpark, meer bepaald een 993 (manueel) of een 964 (manueel)

Heb reeds veel voertuigen bekeken en weinig konden mij bekoren.

Het is duidelijk dat de carrosseriebedrijven hun werk hebben met de 993’s. Ik zag zelden een aanbod in eerste lak, en de meeste hebben net onder de 100 000 km of max 150 000 km, en net de laatste stempeltjes, factuurtjes ontbreken 😉

Velen kijken ook raar als ik geinteresseerd ben in de geschiedenis van de wagen….’ Meneer, hij heeft nog het originele stickertje onder het kofferdeksel’. (68 euro op ebay zag ik laatst :-))

Enfin, ik heb intussen mijn grenzen verlegd en ook de grote kilometerstanden krijgen mijn aandacht. (En blijkbaar zitten daar nu net veel zuivere exemplaren tussen)

Heb momenteel mijn ogen ltdn vallen op een 993 met 190 000 km, full history …

De wagen zou gebruikt worden voor max 5000 km/j.

Wat ik mij afvraag is of deze auto enigszins zijn waarde zal behouden eens voorbij de kaap van de 200 000km?

4 reacties aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
      • welkom en je zoektocht zal intens zijn tot je bezit 🙂

Tim

Ik heb geen schrik van auto’s op leeftijd 🙂

Ze zijn misschien spartaans, maar ik ben niet op zoek naar modern comfort waar men vergeet wat rijplezier is…

Tim

Heb geen schrik voor wagens op leeftijd. (Heb er een paar ;-))

Wim

Welkom op het forum Tim, en het zijn natuurlijk wel al auto’s op een bepaalde leeftijd.

4 reacties aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.