nieuw forum lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw forum lid

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen Allen

Ik stel me even voor als nieuw forumlid : Ik ben een vijftiger uit Bilzen en reeds 25 jaren lang liefhebber van classic- en sportscars, Voornamelijk britse wagens zoals Lotus en TVR.
    Sinds enkele maanden ook een zeer gezonde interesse voor Porsche.
    Ik heb momenteel geen Porsche ,maar wat niet is kan nog komen in de toekomst.
    Ik werk reeds jaren als Sales Engineer bij GKN . GKN maakt oa. de homokinetische aandrijfassen voor de meest Duitse wagens en ook voor Porsche uiteraard. De motorsportafdeling van GKN voorziet elke race- Porsche van hoog-technologische aandrijfassen sinds jaar en dag.
    Leden met bepaalde technische vragen of info verzoeken ivm de aandrijfassen , kunnen me steeds een berichtje sturen.
    Ik heb reeds “anoniem” aan enkele forum evenementen deelgenomen en ook al met interessante forumleden kontakt gehad

groetjes aan iedereen
    Paul Sleurs

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Fijn te horen dat het goed bevallen is!

Qua uitlaatgeluid is er eea mogelijk.
      Bij de huidige heb ik alle dempers laten vervallen behalve de einddemper (niet de originele maar een sportdemper).
      Dit ploft en rochelt lekker.
      Bij “de gele” die ik eerst had was het precies andersom: toen had ik alle dempers + cat er nog onder behalve de einddemper.
      Dit geeft een iets zachter geluid, beschaafder, (iets) minder rauw.
      Maar als je het gaspedaal vloert brullen ze beide.

Ter herinnering;

ik ontdek nu pas dat jij reeds langer lid bent dan mij , hier op het forum ; dom van mij :bounce: :bounce:
        ben nog in de war blijkbaar van de rit in je manuele 928 😀 😀

Dag Jean Pierre

welkom op het forum hier

Uiteraad heb ik genoten van die korte rit in de mooi 928 met het supergeluid : was verbaasd dat een 30 jaar oude Porsche zo goed rijdt zonder dat er “rammelgeluiden” te horen zijn : iets totaal anders dan een 30 jaar oude TVR bvb en kwalitatief niet te vergelijken .
          Mijn voorliefde voor de klassieke 928 is enkel maar toegenomen sinds vandaag

Heel hartelijk dank

tot de volgende bijeenkomst

groeten

Paul
          FullSizeRender(1).jpg

FullSizeRender.jpg

Gevonden Paul!
            Het was gezellig vandaag in Meijel, hoop dat de testrit in de 928 je goed bekomen is.
            Prettige kennismaking, ben benieuwd wat je zoektocht straks gaat opleveren.

Ik denk dat je het begrepen hebt :up: enne onnodige quotes die haalt deze forumkabouter of collegakabouter Wim ook wel weg 😈

[quote=”deepee” post=214334][quote=”Zuff-911″ post=214301]oeps ;verkeerde reply , moest enkele regels hoger staan ; ben mijn weg nog a/h zoeken om snel een topic direkt aan iemand te beantwoorden .[/quote]

Mart merkt correct op dat je post altijd gewoon onder de vorige komt te staan.

wil je specifiek antwoorden op een reactie verder terug in deze of andere rubriek, dan kan je dit duidelijk maken door daar te klikken op de knop “quote” en dan doen de forumkabouters de rest.
                maar doe dit niet onnodig om gewoon te antwoorden, want worden weer andere forumkabouters boos ;)[/quote]

dit is een test om te checken of ik het begrepen heb :respect2:

F

Van hieruit ook welkom op het forum en ook al is het een Porsche-forum => foto’s van andere leuke speeltjes (zoals Lotus en TVR) worden ook altijd op prijs gesteld hoor :drink:

Welkom Paul, ook al zijn Lotus en TVR mooie wagens, Porsche blijft toch de beste keuze! :mrgreen:

[quote=”Zuff-911″ post=214301]oeps ;verkeerde reply , moest enkele regels hoger staan ; ben mijn weg nog a/h zoeken om snel een topic direkt aan iemand te beantwoorden .[/quote]

Mart merkt correct op dat je post altijd gewoon onder de vorige komt te staan.

wil je specifiek antwoorden op een reactie verder terug in deze of andere rubriek, dan kan je dit duidelijk maken door daar te klikken op de knop “quote” en dan doen de forumkabouters de rest.
                      maar doe dit niet onnodig om gewoon te antwoorden, want worden weer andere forumkabouters boos 😉

Binnen hetzelfde draadje replied het allemaal onder mekaar Zuff-911, welkom!

oeps ;verkeerde reply , moest enkele regels hoger staan ; ben mijn weg nog a/h zoeken om snel een topic direkt aan iemand te beantwoorden .

de zoektocht naar een P is nog niet begonnen hoor… 🙂 eerst nog wat “E” bij mekaar zoeken 🙂

welkom en veel plezier met je zoektocht :up:

welkom

Welkom op het Porsche forum. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.