nieuw forum lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw forum lid

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen Allen

Ik stel me even voor als nieuw forumlid : Ik ben een vijftiger uit Bilzen en reeds 25 jaren lang liefhebber van classic- en sportscars, Voornamelijk britse wagens zoals Lotus en TVR.
    Sinds enkele maanden ook een zeer gezonde interesse voor Porsche.
    Ik heb momenteel geen Porsche ,maar wat niet is kan nog komen in de toekomst.
    Ik werk reeds jaren als Sales Engineer bij GKN . GKN maakt oa. de homokinetische aandrijfassen voor de meest Duitse wagens en ook voor Porsche uiteraard. De motorsportafdeling van GKN voorziet elke race- Porsche van hoog-technologische aandrijfassen sinds jaar en dag.
    Leden met bepaalde technische vragen of info verzoeken ivm de aandrijfassen , kunnen me steeds een berichtje sturen.
    Ik heb reeds “anoniem” aan enkele forum evenementen deelgenomen en ook al met interessante forumleden kontakt gehad

groetjes aan iedereen
    Paul Sleurs

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Fijn te horen dat het goed bevallen is!

Qua uitlaatgeluid is er eea mogelijk.
      Bij de huidige heb ik alle dempers laten vervallen behalve de einddemper (niet de originele maar een sportdemper).
      Dit ploft en rochelt lekker.
      Bij “de gele” die ik eerst had was het precies andersom: toen had ik alle dempers + cat er nog onder behalve de einddemper.
      Dit geeft een iets zachter geluid, beschaafder, (iets) minder rauw.
      Maar als je het gaspedaal vloert brullen ze beide.

Ter herinnering;

ik ontdek nu pas dat jij reeds langer lid bent dan mij , hier op het forum ; dom van mij :bounce: :bounce:
        ben nog in de war blijkbaar van de rit in je manuele 928 😀 😀

Dag Jean Pierre

welkom op het forum hier