nieuw forum lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw forum lid

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen Allen

Ik stel me even voor als nieuw forumlid : Ik ben een vijftiger uit Bilzen en reeds 25 jaren lang liefhebber van classic- en sportscars, Voornamelijk britse wagens zoals Lotus en TVR.
    Sinds enkele maanden ook een zeer gezonde interesse voor Porsche.
    Ik heb momenteel geen Porsche ,maar wat niet is kan nog komen in de toekomst.
    Ik werk reeds jaren als Sales Engineer bij GKN . GKN maakt oa. de homokinetische aandrijfassen voor de meest Duitse wagens en ook voor Porsche uiteraard. De motorsportafdeling van GKN voorziet elke race- Porsche van hoog-technologische aandrijfassen sinds jaar en dag.
    Leden met bepaalde technische vragen of info verzoeken ivm de aandrijfassen , kunnen me steeds een berichtje sturen.
    Ik heb reeds “anoniem” aan enkele forum evenementen deelgenomen en ook al met interessante forumleden kontakt gehad

groetjes aan iedereen
    Paul Sleurs

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • XXX

Welkom Zuff, en nu weldra een P… :coolness:

Welkom Zuff.

Welkom Zuff, tof dat je je hier hebt aangemeld !

[quote=”Harley G” post=214163]En je kent Rollie nogal goed… :D[/quote]
            Hoe kom je er bij…, 😀 maar ook van mijn kant: welkom op dit forum :salut:

welkom
              bekend gezicht ik dacht van de zomersproetjes rit
              :drink:

En je kent Rollie nogal goed… 😀

ben de naam kwijt , ik herinner me enkel de auto :censored:

PDS

Welkom Paul :drink:

Wie waren die interessante forumleden ? :first:

Ah, niet helemaal onbekend 😉 WELKOM !

Paul, van harte welkom op het forum.

Wim

Welkom op het forum Paul. :up:

Van harte welgekomen, Paul!

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.