Nieuw forumlid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumleden,
    Ik ben Mark en heb recent een 911 3.2 cabrio WTL van 1988 gekocht.Ik ben er eigenlijk zomaar tegen aan gelopen en voor een zeer redelijke prijs kunnen kopen. Kon ik eigenlijk niet laten staan en is altijd al een droom geweest.
    Hij staat nu nog op stal maar op 11/03/2013 wordt hij 25 jaar en voor zijn verjaardag schrijf ik hem in. En dan maar hopen op een goed voorjaar en dan genieten. :driver:
    Ik heb ook gezien dat jullie nogal gek zijn van foto’s, dus bij deze doe ik er een paar bij.
    Opmerkingen, tips en vragen zijn welkom.
    Mark
    foto.JPG

foto1.JPG

foto2.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • Lucky bastard! 😯 :mrgreen:

Idd! De koop van je leven!! :first:

[quote=”WTL88″ post=118034] 25 k. Even op de tanden bijten om niet te lachen. Dus meedoen. Ik denk dat ik geluk had die dag.
          Mark[/quote]

😯 :first:

Het is eigenlijk een beetje een raar verhaal. Ik was al een tijdje op het forum en op mobile.de de 3.2 in de gaten aan het houden en kwam al snel tot de conclusie dat een 3.2 cabrio wtl 87/89 voor mij de mooiste was, waar ik wel niet goed van werd waren de prijzen. Ik vertelde dit terloops tegen mijn vriend en toevallig staat hij in een bandencentrale waar ook ergens in een hoekje een 911 staat. Hij begint daarover met de eigenaar van de bandencentrale en al snel komen ze tot de conclusie dat een 88 3.2 ideaal zou zijn. Na wat geleuter komt hij op de proppen met het verhaal van een vriend die er zo een heeft en er bijna nooit mee rijdt. Hij zegt, mocht je hem vragen om hem te kopen, je maakt kans ! Maar t is wel een cabrio, dat heeft wel niet zeker ? Mijn vriend belt mij en gaat meteen kijken naar de p en stuurt enkele foto’s. Ziet er goed uit,maar heb het te druk en enkele maanden gaan voorbij. Ondertussen met enkele andere autofreaks eens gepolst naar een juiste waarde en dan finaal toch zelf eens gaan kijken. We krijgen daar een reeks facturen te zien om u tegen te zeggen, nieuwe drukpakking, nieuwe remschijven en alle dichtingetjes van de motor vernieuwd. Hij stelt dat zo’n wagen toch veel geld kost om te onderhouden en elke keer als hij er al eens mee rijdt is altijd wel iets dat hem irriteerde. De laatste keer piepten zijn remmen een beetje en dat resulteerde dus in : nieuwe remmen. Wij bevestigen dat uiteraard en staan in spanning te wachten tot hij nu eens een prijs noemt. Hij durfde het niet goed te zeggen en we hebben het hem drie keer gevraagd omdat we dachten het niet goed gehoord te hebben. 25 k. Even op de tanden bijten om niet te lachen. Dus meedoen. Ik kwam dus terug thuis en had mijn eerste p gekocht. Eentje precies zoals ik altijd al wou, in die kleur,die uitvoering en van dat jaar.
            Ik denk dat ik geluk had die dag.
            Mark

[quote=”bully” post=116759]Mooie bak 😎

Ik ben er eigenlijk zomaar tegen aan gelopen

Vertel, waar, hoe?[/quote]

kwestie van ons archief”bully dus :mrgreen: ” up to date te houden, kan ook belangrijk zijn voor de bastaards quiz :mrgreen:

en jaja ben ook nieuwsgierig :lekker:

schoon masjien :applaus:

:engeltje: mooi auto ….. ps veel plezier er mee 8)

Prachtig exemplaar heb jij gevonden :applaus:
                    Welkom.

PB

[IMG size=250]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/WELCOME2B_zps810afd86.gif[/IMG]

Doe mij maar eentje zonder taartschep. :mrgreen:

welkom hier met die mooie wagen :respect2:

welkom
                          :applaus: :drink:

Welkom, kwijl… 😈 :respect2:

Foto’s van het interieur heb ik niet en is nogal omslachtig om er nu te nemen, wagen staat op stal niet bij ons thuis. Maar ik kan jullie alvast vertellen dat binnen alles origineel is, donker blauw leder en zelfs met origineel blaupunkt radio, die het perfect doet doch nooit opstaat omwille van de radio achterin. 😀
                              Nu staan er nog recarro sportzetels in maar ik heb ook de originele, met verwarming. Die komen er in het voorjaar terug in.

Welkom Mark !

[quote=”Luckyslevin” post=116884]Welkom, mooie P. I kike the WTL a lot!!! 😆

Uhmmmm zeer scherpe prijs….. Je maakt (ons) mij alvast nieuwsgierig….[/quote]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.