Nieuw forumlid

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • Heb onlangs een 997 4S bj 2007 gekocht en wil graag op de hoogte gehouden worden van alle Porsche aktiviteiten gr. harley49

Attachments:
    • image.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • geniet er maar van :driver:

[quote=”Harley49″ post=118521]
        zijn wel beter hoorbaar haha!!!!
        Gr Harley49[/quote]

behalve als Zwarte Pijl en Funny hun kraam open zetten dan 😈 😈 😈

Maar een Harley heeft net zoveel “karakter” als een Porsche.
          Niet zoveel pk’s maar die hij heeft zijn wel beter hoorbaar haha!!!!
          Gr Harley49

Welkom aan Harley en Choufeke.

En wanneer ga je een echte motorfiets kopen? :mrgreen: (grapje hoor :happy: )

Welgekomen en geniet van alles wat hier de revue passeert :popcorn:

Welkom mannen. :drink:

PT

Welcome aboard folks ! :drink:

Het forum bevat verschillende categorieen ,dit kan je zien als je gaat naar index .
                    In jouw geval je eerste onderwerp (topic ) je hier aanmelden kan je plaatsen onder de rubriek stel jezelf voor .
                    Elke vraag of onderwerp hoort toe tot een bepaalde rubriek. Zodende blijft alles overzichtelijk .
                    Via zoeken kan je bepaalde oudere onderwerpen terugvinden .Probeer eens te zoeken resultaat striping ! Je zal de topic terugvinden over de striping van mijn wagen .

Groeten Funny

Beste Funny, wat bedoel je met “topic” en heb ik mijn berichten onder het juiste onderwerp geplaatst. Gr harley49

Harley ik heb je voorstelling verplaatst naar de juiste topic .
                        Je bent van harte welkom op een uitstap ,een rit of wat dan ook .Hoe meer zielen hoe meer vreugde .
                        Af en toe organiseren we een Rlc ,dit staat voor Real Life Cafe .Gewoon een gezellig samen zijn ,iets eten en drinken wat praten over onze passie Porsche en het gewone leven in een gezellige sfeer .

Welkom ,en knappe 997 😀

Ik chouffeke ben al jaren een grote Porsche fan.
                            Hou van snelle auto’s en rij nu een Golf 5 GTI.
                            Ben op zoek naar een mooie 964 C2 of eventueel C4.

Harley49 is van het bj 1949 en heeft al eerder een 964 gehad. Ben altijd Porsche fan geweest en gebleven. Ik rijd momenteel een bmw 525 waarmee ik zeer tevreden ben en gebruik hen voor dagelijks verkeer. Als hobby heb ik een 997 4S gekocht waarvan ik denk enorm veel plezier te hebben.
                              Dus droom uitgekomen. Ik hoop veel plezier te hebben met de Porsche en het forum en alle aktiviteiten. Gr. Harley49

Waarvoor St-Trop toch niet allemaal goed is 😈 😈 😈

Al op terugweg Funny ?

Harley en Chouffeke van harte welkom op dit gezellige en informatief forum :applaus:
                                  We hebben elkaar deze namiddag ontmoet en het was fijn praten .
                                  Oh ja je nog vergeten melden dat de leden graag een korte voorstelling hebben van jezelf.
                                  Gewoon wat uitleg vanwaar de passie voor Porsche , Is dit je eerste Porsche enz .
                                  Je voorstellen kan je doen in de topic stel jezelf voor .
                                  Groeten Bart Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.