Nieuw forumlid

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • Heb onlangs een 997 4S bj 2007 gekocht en wil graag op de hoogte gehouden worden van alle Porsche aktiviteiten gr. harley49

Attachments:
    • image.jpg
11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Wij (mijn vriend Harley49 en ik) hebben vanmiddag funny ontmoet in St.Tropez.
      Beiden zijn we op zoeknaar een mooie en in goede staat verkerende Porsche.
      Harley49 heeft een mooie 997 4S gevonden en gekocht, en ik zoek nog steeds een mooie 964.

Dacht net hetzelfde 🙂
        Welkom Harley, en Chouffeke: graag voorstelling 😉

Aan Chouffeke, leuk dat je een nieuw lid in je eerste post al welkom heet.
          Maar wie ben jij ? :think:
          Graag ook een voorstelling, alvast bedankt.

Welkom Harley :drink:
            2 februari kan je al hier klikken naar toe komen :relaxman:

Welkom :up: :up: :up:

[quote=”RODONDO” post=118448]Welkom, liever een korte intro met foto dan een lange zonder ![/quote]

Agreed! Knappe 997 alvast!

Welkom, liever een korte intro met foto dan een lange zonder !

Heb pas van funny van het medium gehoord dus alles is nog nieuw

XXX

Da’s een korte intro met foto :engeltje: Welcome to the board 😀

Hallo Harley49,
                        Zo zo Harley49 met een Harley en nu een Porsche 997 4S.
                        Hartelijk welkom bij DE PORSCHE club.

PB

[IMG size=200]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/WELCOME2B_zps810afd86.gif[/IMG]

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.