nieuw forumlid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,

Wij zijn Kurt en Dominique, afkomstig uit Zelzate.
    Sinds juli dit jaar zijn wij de trotse eigenaars van een 996 4S. Langs de vrouwelijke kant zat het Porsche virus er al een tijdje, maar mede door de schoonbroer (welgekend forumlid) werd de ‘tegenpartij’ ook lichtjes overtuigd.
    Degene die nu steeds de sleutels op zak heeft, is degene die in het begin zijn twijfels had en helemaal niet met de 996 zou rijden 🙄

IMG_0800.JPG

Kurt en Dominique

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • zeer mooi exemplaar :up: :up: :up:

Welkom.

PB

Do, da’s lang geleden. 😉 Ik heb deze irl al mogen smaken en dik in orde bevonden!
          2 kleine detailkes die ik iets minder vond zijn de Turbo voorlip en het ontbreken van het 4S logo achter op deze vette :ass:

Hartelijk welkom :respekt: 4S :respekt:

PDS

Aha gekocht bij Gunther Peeters in Malle ? 😀

Wim

Welkom op het forum :up:

Nice ride… Welkom

Ik heb er al een optie op genomen 😉 :first:

Welkom op het forum! Goede keuze een 4S :applaus:
                      Toen ik op zoek was heb ik deze ook zien staan. Wel mooi met die velgen :up:

:applaus:

Hopelijk zijn deze iets duidelijker 😉

Attachments:
                          • IMG_0809.JPG
                          • IMG_0811.JPG
                          • IMG_0813.JPG

:think: nu moest ikk ff nadenken maar ik vermoed dat je schoonbroer een Porschefanaat is die er 2 heeft waarvan dat er nog ene in grondlak staat. :mrgreen: en de andere heeft de kleur van mrgreen :mrgreen: ongeveer…. Zit ik warm?

als dat zo is, dan gaat die nog meer spijt hebben dat hij z’n 4S weggegeven heeft 🙄

wij kennen elkaar hé, proficiat met je 996 4S ,volgens mij is dit je schoonbroer 😉 😉 😉 😉
                                paddo_0183.jpg[/attachment]

Attachments:
                                • paddo_0183-2.jpg
                                XXX

Welkom Doku, nice ace indeed :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.