nieuw forumlid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • bij deze wil ik mij even voorstellen als nieuw forumlid en eigenaar van mijn eerste boxster 986

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Hi Max

hartelijk welkom hier bij de club der gelijkgestemden! :first:

Welkom Max

PDS

Welkom max :up:

Wim

Welkom Max op het forum. :up:

welkom, zeer herkenbaar verhaal voor velen hier

[quote=”KROKODILE
                leeftijd 48 afkomstig van Menen zie je op profiel hé Harley G ;)[/quote]

Voorstellen = voorstellen eh, Kroko! :what: En hij heeft dat meteen perfect gedaan!

@Max
                , bedankt voor de voorstelling en je bent de zoveelste in rij die van een snelle tweewieler naar een snelle 4 wieler met cabriodak gaat.
                Veel plezier hier!

Welkom en veel veilige Porsche km’s !

Hey Max (Biaggi?? 😉 ), welkom op het forum. Mooie boxster heb je daar, leuke kleurcombinatie :up:
                    Veel plezier ermee!

ben wel nog op zoek naar witte koplichten, iemand thuis in deze wereld ? ❓

bedankt allemaal !!

welkom met de mooie Porsche
                          en veel leuke km
                          :drink:

Hey Max je was me voor :up:
                            Mooie Boxster trouwens :applaus:

Welkom op het Porsche forum :drink:
                              leeftijd 48 afkomstig van Menen zie je op profiel hé Harley G 😉

beste, ik ben 49j, woonachtig in Menen.
                                heb van mijn 8j tot 21j motorcross gedaan en dan tot mijn 40j motorace,BK en drielandencup.
                                tot in mei had ik nog een ZX10R, maar door de vele lichamelijke breuken kon ik nog maar maximum 30 min rijden en moest ik er af van de pijn.
                                ‘k zij altijd als ik stop met motorrijden koop ik mij ne cabrio, en mijn liefde is gevallen op een boxster van ’97, staat nog prachtig en hopelijk hebben we er véél plezier aan.

Attachments:
                                • FullSizeRender[4].jpg
                                • FullSizeRender[3].jpg
                                • FullSizeRender[1].jpg

Welkom Max! Mogen we nog iets meer informatie over je (welke regio woonachtig, leeftijd, foto’s van de auto..)
                                  Thx

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.