Nieuw forumlid: Ghost

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid: Ghost

• Maker
    Discussie
  • Hoi allen.
    Ik ben William uit de Kempen en wens mij even snel kort voor te stellen.
    Ik ben dus William en 41 jaar jong 😀
    Al van kinds af gek van auto’s. Heb intussen al een 20 tal verschillende auto’s gehad, vooral BMW’s. Nu heb ik mij een Porsche gekocht :relaxman:, puur voor de hobby als 2de auto.
    Het is een 996 Gt3 geworden, ik hoop volgende week de inschrijving te kunnen regelen en dan :driver:
    Ik zal zeker dit forum dan ook in het oog gaan houden voor de gezamenlijke ritten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
    • Mooi! mooi!!
      Hoeveel GT3’s zijn er intussen op ‘t forum? 500? 8) Ne mens zou gaan beginnen affronten krijgen met zijn 4S’ken 😉

Mooi William en met een volledige rolkooi ,steun genoeg als co-piloot :happy:
        Knappe wagen ,geniet ervan . :applaus:

Porfici!at!!! Knap

Eerste km’s :driver: in het weer dat Funny beschrijft :respekt:
            Enkele foto’s gemaakt voor de auto terug vuil was 😕
            [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-07-06181547.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-07-06181616.jpg[/IMG][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-07-06181641.jpg[/IMG]

Ghost alweer een stap in de goede richting.
              Die spoilerlip daar moet je niet aandenken ,is heel flexibel en vervangbaar .
              Niet te lang wachten met die foto’s .

Zoals Sabine het zegt ,droog met wat bewolking hier en daar een spatje regen en waar het niet gaat regenen kan de zon schijnen. 🙄

Welkom mede GT3 genieter. En tja, die spoiler he. Daar ga je nog veel mee beleven 😕 😉

Vandaag ging het ook regenen. Tot nu toe nog geen druppel gezien.

Ja, dit weekend mooi zonnig weer ! :puke:

Gisteren de Porsche goedgekeurd :relaxman:
                      Daarjuist de auto gewassen en dacht enkele fotootjes te maken voor jullie.
                      Lukte niet camera batterij plat 🙄
                      Morgen ga ik al vroeg naar DIV in Alken om de Porsche in te schrijven.
                      Zal daarna enkele foto’s maken onderweg :driver: en hier posten.
                      Hopelijk blijft het in het weekend droog.
                      Ik moet mij ook nog wel een oplossing zoeken om makkelijker binnen te kunnen rijden in mijn ondergrondse garage. Ofwel is de Porsche te laag bij de grond :happy: of de inrit te steil, moet nu platen leggen om geen grond te raken met de voorspoiler 🙁

Welkom William :driver:

Welkom William, benieuwd naar de Porsche :drink: :drink:

Van harte welkom

Van geel zie ik.dus niet ver voor de summer tour te doen?

Vergeet niet een paar foto’s te plaatsen zonder nr plaat.

Welgekomen :mrgreen:

:applaus: :applaus: :applaus:

PT

Welkom ghost !!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.