Nieuw forumlid Herman911

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid Herman911

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ben nieuw op het forum, hoewel ik inmiddels al een kleine 5 jaar met het kleinood op de foto rondscheur.
    Betreft een 997 Carrera 2S van de eerste generatie, kleur ‘real black no metallic’, is zelfs één der allereersten geweest want aan de Duitse dokter die eerste eigenaar was gevraagd geworden hem een aantal weken langer in de showroom te laten staan bij de lancering.
    Ben passionato van alles wat motorvermogen heeft, naast vierwielers ook tweewielers. Wat die laatste betreft mag het dan wel weer Italiaans zijn, meer bepaald een Ducci 749.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Hahaha…hoog in de bol…..moet wel hé als je ziet hoe laag we bij de grond zitten in onze *porsche

Mooie 997 Herman,
        Zelfs een Porsche in combinatie met een Harley is mogelijk.

Hoog in de bol ?? :what:
          Iedereen moet werken voor zijn brood en als dat verteerd is stinkt het bij iedereen denk ik dan …
          Welkom op het mooiste en gemakkelijkste forum

Mooie kar :applaus:

ken

Welkom Herman!!
            De997 zulken steeds(ook later nog) mooi blijven als je het mij vraagt, zoals die van u Herman.

Welkom Herman!

idd, mooie *porsche exemplaar 🙂

Ik heb pas mijn Duc verkocht, rode St4S met amper 10500km erop na 9 jaar…vandaar de vekoop…!

welkom, en knappe *porsche heb je

Wat een warm welkom, sympathieke mensen hier op dit forum zeg …
                  Wie durft er beweren dat P-rijders het hoog in hun bol hebben :wtf:

Welkom. Geef mij de Augusta F4 maar al is de Duc ook vet natuurlijk :up:
                    Een Triumph Daytona 600 is mijn huidige tweewieler.

Welkom op het forum ,mooie *porsche

nice *porsche
                        welkom :up:

knappe bolide, welkom

Herman911.jpg
                            Hierbij het fotoke dat blijkbaar niet was meegekomen 😉

XXX

Welkom Herman, na 5 jaar werd dat wel tijd om u te melden hé :up:
                              Heb zelf ook een Duc, maar dan een fiets 😀

PS: Hebben ze al om foto’s gevraagd ? :happydance:

Welkom op het *porsche forum.

Welgekomen! Misschien wel een mooie auto……als ik de foto kon zien 😉 .

Klein broertje heeft een 1199 panigale s, machtig ding maar ik waag mij er zelf niet aan :hail: .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.