Nieuw Forumlid met Porsche 968

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuw Forumlid met Porsche 968

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie

• Tom

Goede avond,

Puur uit nieuwsgierigheid een bezoekje gebracht op het Porscheforum bij de Zuiderburen en meteen besloten mij in te schrijven. Zier er mooi verzorgd uit.

Ik heb een 968 uit 1992, heb hem nu 2 jaar en ben erg enthousiast over. Auto heeft verstelbare Bilsteins en een remmenupgrade (993).

Vind het leuk om er zélf e.e.a. aan te doen en zal hier af en toe eens een vraag stellen voor iets waar ik zelf niet uit kom, dan wel anderen op weg te helpen.

Ongetwijfeld tot later!

Tom :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • XXX

:happy: Ik heb geen tent nodig, slaap wel onder mijn Targa dakje :happy:
        Kom ineens met de TACB naar de RLC in Antwrepen, is niet zo heel ver hé :engeltje:

Tom

[quote=”993″ post=156161]Heel mooie kleur…die hebben we nog niet bij de TACB.
          Wanneer mogen we je lid maken[/quote]

Leuk initiatief de TACB. Doen jullie wel eens een kampeerweekend? Kunnen wij lekker veel spullen meenemen hè? :drink:

Is het toch maar behelpen met zo’n flat six achterin.. 😉

keep up the good work guys!

[quote=”TRIUMPH1″ post=156245]denk dat ik in de toekomst mij er ook een ga aanschaffen, maar een goede vinden is moeilijk![/quote]

Wel Jean, ga de uw collectie nog wat uitbreiden ? :first:

Tom

[quote=”TRIUMPH1″ post=156245]Zeer mooie wagen,en dan nog die mooie kleur;denk dat ik in de toekomst mij er ook een ga aanschaffen,heb zowat met alle Tranaxle gereden in het verleden,maar een goede vinden is moeilijk![/quote]

Laat maar eens horen als je in de buurt bent (woon op gehoorafstand van het Circuit park Zandvoort). Je mag best even sturen hoor :popcorn: maar wil er eigenlijk niet “vanaf” 😯

Loop hier al jaren rond Tom :relaxman:

Zeer mooie wagen,en dan nog die mooie kleur;denk dat ik in de toekomst mij er ook een ga aanschaffen,heb zowat met alle Tranaxle gereden in het verleden,maar een goede vinden is moeilijk!

Schone *porsche :up:

Tom

[quote=”DST” post=156140]Mooie kleur

PS: is dit een japanner of een amerikaan?[/quote]

Japanner (met historie !) technisch helemaal top…

Afgelopen week nieuwe remmen en een APK dus we kunnen weer :driver:

Hoi Sigrid, had jou hier niet verwacht. Jij komt ook overal waar het gezellig is hè?

Ha Tom, jij ook hier. Heb je nog meer P nieuws te lezen op een dag.

Maar daar heb je de tijd voor 😉

Tot over een maandje maar weer.

Heel mooie kleur…die hebben we nog niet bij de TACB.
                          Wanneer mogen we je lid maken

Mooie kleur

PS: is dit een japanner of een amerikaan?

Nice color *luv
                              Veel rij plezier met de *porsche

mooie kleur, mooie wagen veel rijplezier :applaus:

heel nette kleur voor een 968 naar mijn smaak. ‘t is eens wat anders dan altijd zwart, nachtblauw of zilvergrijs.

Tom

Gelukt! :first: Wat fotootjes bij mij voor de deur… :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.