Nieuw Forumlid met Porsche 968

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuw Forumlid met Porsche 968

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door XXX.
  • Maker
    Discussie

• Tom

Goede avond,

Puur uit nieuwsgierigheid een bezoekje gebracht op het Porscheforum bij de Zuiderburen en meteen besloten mij in te schrijven. Zier er mooi verzorgd uit.

Ik heb een 968 uit 1992, heb hem nu 2 jaar en ben erg enthousiast over. Auto heeft verstelbare Bilsteins en een remmenupgrade (993).

Vind het leuk om er zélf e.e.a. aan te doen en zal hier af en toe eens een vraag stellen voor iets waar ik zelf niet uit kom, dan wel anderen op weg te helpen.

Ongetwijfeld tot later!

Tom :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • die uitleg kan je hier vinden op het forum

Tom

[quote=”DST” post=155967]waar blijven de foto’s !! :popcorn:[/quote]

arrgghh hoe doe ik dat? 😐 Heb er veel, zal er een aantal uploaden, maar help me even op weg ajb… :salut:

waar blijven de foto’s !! :popcorn:

Tom

[quote=”Harley49″ post=153836]Welkom op het forum.
              Wij zijn dol op foto’s.
              En graag een kleine voorstelling wie je bent.[/quote]

Avatar = gelukt, de rest volgt als ik mijn laptop terug heb :hail: (en ik de juiste button heb gevonden)

Ben 44 jaar oud, married with children. Passen nog net achterin trouwens…

Dank voor jullie reacties by the way! Pica’s volgen dus… :sleep:

Tom

[quote=”Harley49″ post=153836]Welkom op het forum.
                Wij zijn dol op foto’s.
                En graag een kleine voorstelling wie je bent.[/quote]

Foto voor de Avator ging perfect, nu de rest nog…. denk dat ik over de button heen kijk :hail:

Ik ben 44 jaar, married with children (2 stuks, passen nog net achterin :driver: )kom uit de omgeving Haarlem.

Leuke site hebben jullie, ga me eens verder in verdiepen! (Dwz laterrrr :sleep: ) dank voor jullie reacties in ieder geval!

Tom

S2

Welkom bij de “zuiderburen” 🙂

Tom

[quote=”911cabriog50″ post=153758]welkom Tom,
                    don’t forget the pictures :first:[/quote]

Het uploaden van een Avatar is gelukt (hoefde niet eens te verkleinen 😮 )

Is er hier een slimmerik die mij even kan uitleggen hoe ik meerdere foto’s upload ?(ik zie de button over het hoofd denk ik) :bounce:

Heb alvast een fotootje als bijlage toegevoegd, bij mij thuis voor de deur 😯

Wel veel spontane reacties trouwens, hartelijk dank!

Of kwam dat door de gebruikte Forumcode :drink: :coolness:

Attachments:
                    • IMG_5666.JPG

Welkom op het forum.
                      Wij zijn dol op foto’s.
                      En graag een kleine voorstelling wie je bent.

welkom Tom,
                        don’t forget the pictures :first:

XXX

Welkom op’t forum Tom, zijn er al foto’s gevraagd door iemand ❓

Welkom op het *porsche forum Tom veel plezier gewenst

Welkom op het *porsche forum. :drink: :drink:

Wim

Welkom Tom, en veelplezier hier op het forum. :up:

Heel goed. Welkom.

He Tom 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.