- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 april 2015 om 17:16
Hoi,
Ik zal mezelf even voorstellen,
Mijn naam is Jo en sinds enkele weken trotse bezitter van een Porsche Boxster 2.7 (986) van 2001 met 94d KM.
De Boxster zal gebruikt worden als “plezierwagen”, naast mijn firmawagen (Volvo S60).Waarom een Porsche Boxster? Goh, ik zocht een sportieve wagen (maar geen raket), een cabrio (als ex-motorijder – dubbele hernia – mis ik de buitenlucht tijdens een ritje), een 2-zitter en liefst midden motor, betaalbaar en betrouwbaar.
Ik heb vele verschillende wagens gehad en mijn voorkeur is steeds gegaan naar Italiaanse wagens (please don’t ban me.. ) maar niet simpel om een wagen te vinden die aan al mijn verwachtingen zou voldoen – een Ferrari lag dus niet binnen budget Na enkele honderden kilometer ben ik zéér tevreden over mijn aankoop. De bouwkwaliteit is uitstekend (wagen is toch al 14 jaar oud), veel fun en vooral… hij voelt toch Spartaans aan. Iets wat ik héél hard op prijs stel… Niet teveel elektronica die zich met alles komt bemoeien, niet teveel comfort maar toch niet extreem, en zoals ik al vertelde en voor wou… vooral veel Fun! Ik ben altijd al fan geweest van de Boxster, vanwege de toch wat “retro” look.
De wagen is heel basic qwa uitrusting, maar dit vind ik een voordeel. De uitlaat is gemodificeerd (Carnewal) en zorgt voor een hele mooie sound (maar niet storend).
Minpunten? Nog te onderzoeken. Op dit moment enkele kleine:
– Ik vind dat deze wagen een 6-bak mist
– Standaard audio kwaliteit is onwaardig voor zo’n prestigieus merk vind ikIk had mijn twijfels over de kleur (Wit overspoten) maar begin er stilaan aan te wennen
Ps: ik heb nog een set TECHART ATS 18” velgen met banden. Deze staan te koop in een andere rubriek. Geen idee of deze ook passen op andere types Porsche (911, enz…? ). Vul gerust aan in het zoekertje ;-p of doe me gewoon een goed bod 😀 😀
Proficiat btw voor dit forum! Een schat aan waardevolle informatie en leuke topics! Nice!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.