Nieuw forumlid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw forumlid

• Maker
    Discussie
  • Hallo forumleden,
    Ik ben Mark en heb recent een 911 3.2 cabrio WTL van 1988 gekocht.Ik ben er eigenlijk zomaar tegen aan gelopen en voor een zeer redelijke prijs kunnen kopen. Kon ik eigenlijk niet laten staan en is altijd al een droom geweest.
    Hij staat nu nog op stal maar op 11/03/2013 wordt hij 25 jaar en voor zijn verjaardag schrijf ik hem in. En dan maar hopen op een goed voorjaar en dan genieten. :driver:
    Ik heb ook gezien dat jullie nogal gek zijn van foto’s, dus bij deze doe ik er een paar bij.
    Opmerkingen, tips en vragen zijn welkom.
    Mark
    foto.JPG

foto1.JPG

foto2.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Welkom, mooie P. I kike the WTL a lot!!! 😆

Uhmmmm zeer scherpe prijs….. Je maakt (ons) mij alvast nieuwsgierig….

Mark

[/quote]

waar is dat icoontje van die kwijlende kabouter????

welkom, en meer pics zal je zeker niet kwalijk genomen worden :first:

welkom en knappe WTL heb je, heb je nog foto’s van het interieur ?

[quote=”WTL88″ post=116840]Hallo boys,
            Bedankt allen voor de verwelkoming en de fijne reacties.
            Ik las her en der dat er wat twijfel, vragen waren ivm de voorbumper.
            Ik dacht ook zelf eerst dat er een rubber moest zijn maar deze wagen heeft origineel de optie m470(nummer juist ?), zonder voor en achtervleugel, en daardoor werd automatisch de voorbumper van de speedster 88 gemonteerd. Nu kan je zien op de foto’s dat er wel een achtervleugel van de turbo op staat. Die heeft de vorige eigenaar erop gezet. Nu zit ik met het dilemma, laat ik die erop of haal ik hem eraf zoals hij volgens de optie zou moeten zijn. Ik hou nogal van zo origineel mogelijk maar de kids vinden hem zo veel cooler.[/quote]

Aha, klopt idd volledig! Wat die spoiler betreft, is een kwestie van smaak. Maar vind persoonlijk de WTL beter tot zijn recht komen zonder die spoiler. Lijkt zo ook wat meer op een speedster van achter gezien 😉

welkom
              bij de zotte bende

[quote=”WTL88″ post=116840]Ik hou nogal van zo origineel mogelijk maar de kids vinden hem zo veel cooler.[/quote]

Er af met dat ding! .. en die taartschep bij de kids op de kamer zetten 😉

Ik woon in het Gentse

Hallo boys,
                    Bedankt allen voor de verwelkoming en de fijne reacties.
                    Ik las her en der dat er wat twijfel, vragen waren ivm de voorbumper.
                    Ik dacht ook zelf eerst dat er een rubber moest zijn maar deze wagen heeft origineel de optie m470(nummer juist ?), zonder voor en achtervleugel, en daardoor werd automatisch de voorbumper van de speedster 88 gemonteerd. Nu kan je zien op de foto’s dat er wel een achtervleugel van de turbo op staat. Die heeft de vorige eigenaar erop gezet. Nu zit ik met het dilemma, laat ik die erop of haal ik hem eraf zoals hij volgens de optie zou moeten zijn. Ik hou nogal van zo origineel mogelijk maar de kids vinden hem zo veel cooler.

Altijd mooi een WTL. 😎
                      Veel plezier ermee!!

You lucky bastard!! Knappe P ! :respect2:

Maar het enige dat mij stoort, wat is er met die voorbumper gebeurd. Lijkt wel dat de rubberen lip er niet aanhangt of deze meegespoten is.

Mooi, mooi, mooi,
                          Strak machien, proficiat en benvenuti.
                          Ciao,
                          Luc

Knap machien, welkom.

Van welke streek ben je?

Waaaaawwwww.
                              Zo één wil ik ook.

Welgekomen ,Wat een bjoetie die P :first: :respect2:

Van harte welkom :applaus:
                                  Pracht van een wagen . :applaus: :applaus:
                                  Gezond jaloers op jou 😉 .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.