Nieuw gerief op de oprit

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw gerief op de oprit

• Maker
    Discussie

• Jorge
    Deelnemer

Soms moet je gewoon wat geluk hebben: je vorige P is verkocht en je goesting naar iets anders valt samen met het vrijkomen van een wagen van een vriend/kennis. Een wagen die je al even kent, waarvan je weet dat hij technisch en uiterlijk in orde is en die eigenlijk nooit te koop heeft gestaan. Kortom: geen afgeragde machine dus.. Niet te lang twijfelen dan is de boodschap :think:
      Dus heb ik de sprong maar gewaagd. Het is een 997 Turbo MK1 geworden. Ik droomde al lang van zo’n wagen, maar jarenlang bleef hij financieel onbereikbaar.
      De kleur was niet echt 100% wat ik wilde, maar de zwarte accenten aan de auto maken veel goed voor mij. Bovendien uitgerust met een uitlaat Capristo met afstandsbediening. De originele uitlaat heb ik er nog als cadeau bijgekregen 😀
      Dat was het zo in een notendop. Ik post hier nog enkele foto’s. Later volgen er meer als ik uitgeraasd ben :driver: :first:

20180306_173530kopie.jpg

20180306_173624kopie.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Proficiat Jorge, we hebben het er terloops al een paar keer over gehad, en this ticks all your boxes he ! Top !

aah goed gedaan, de lang verwachte turbo is er :up:
          veel fun-km gewenst, maar hou het veilig !

:happydance: Lekker bezig Jorge, gefeliciteerd Jongen! :drink:

Proficiat Jorge !! Mooie P Turbo !!
              Vooral veel en veilige km’s toegewenst.

Ik kan de vorige reacties alleen volmondig bijtreden !

Toppie!

Bedankt allemaal mannen :respect2: Ik ben er in ieder geval erg blij mee :happydance:

[quote=”Harley G” post=263922]Nog ene voor 8 april!? :up:[/quote]

Normaal gezien ben ik 8 april van de partij :driver:

Proficiat Jorge
                      Met je super mooie Turbo en met mezger engine !!

Wim

Knap zeg!!!! proficiat!

Proficiat Jorge,mooie turbo!!

Topper

Pol

prachtig ! veel succes ermee.

Hè Jorge top zeg, megamachtig machien !
                                Hoe zat het al weer met die dro(o)m(en) ?
                                Proficiat en veilige kilometers gewenst :driver:

Proficiat en veel succes ermee!

Mooi gerief :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.