nieuw hier

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Goede dag samen.

als porsche liefhebber bezoek ik regelmatig div porsche sites, waaronder deze.

leuke site heb me net aangemeld.

hopelijk voor vele uren lees plezier

gr.

polar 993

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Alles is ondertussen opgelost ❗
      Had te maken met nieuw geïnstalleerde anti-virus. (Je kunt niet genoeg beveiligd zijn heden ten dagen ❗ ❗ 8) )

als je niet ingelogged bent, dan kan je toch niets lezen op het forum (merk ik als ik op “vreemde” pc even naar het foruim wil komen)

Refresh pagina geeft geen verbetering?

[quote=”Black_Devil911″:1cu0sutq]:?: Hoe komt het dat ik de foto’s niet kan zien ❗
          Is enkel een rood kruisje in een vierkantje ❓ ❗ 😥

Oja BTW welkom op het forum ❗ 8) [/quote]

Ben je ingelogd ?
          Welke Browser gebruik je ?

❓ Hoe komt het dat ik de foto’s niet kan zien ❗
            Is enkel een rood kruisje in een vierkantje ❓ ❗ 😥

Oja BTW welkom op het forum ❗ 8)

[quote=”KrienieBernie”:30t0hi01]Wij zijn ook nieuw hier…. en tussen de drukke dagelijkse bezigheden in lezen we regelmatig mee… 😉

Dit is ons lievelingsbeestje voor de zondag 😉 (996 / 2001 / C2 )

zeer mooie wagen!!

welkom hier en veel P-plezier gewenst ❗ 😀 wink:

Anoniem

Is een fotoke van bij de afhaling. Inderdaad, na lang zoeken een jonge en frisse 996 gevonden met weinig km en zeer goed onderhouden door de vorige eigenaar….
                Het is een adembenemende wagen voor ons…
                Gezien we allebei onze wagen hebben voor in de week komt de 996 in principe enkel buiten in het weekend…. dat maakt het nog eens zo plezant en zo genieten we zelfs nog méér van de 300 PK… 😉

Greetz
                B & K

nu dat je het zegt Pascal, inderdaad bijna nooit iets gelezen van een 996 rijder, vreemd er zijn er nochtans voldoende op de ritten aanwezig…

@KrienieBernie: mooie frisse wagen, is nog foto van voor ingebruikname of bij onderhoud? Misschien tot op één van de Porscheritten?

Eén van de weinige 996-rijders hier op het forum! Welkom!

Anoniem

Wij zijn ook nieuw hier…. en tussen de drukke dagelijkse bezigheden in lezen we regelmatig mee… 😉

Dit is ons lievelingsbeestje voor de zondag 😉 (996 / 2001 / C2 )

[quote=”Pascal”:2zwgt3g1]Welkom Polar 993 ! Mag ik veronderstellen dat je met een polar-grijze 993 rijdt? 😉 [/quote]

dat klopt 😉

ik zal zo snel mogelijk wat foto’s proberen te plaatsen

Hey polar 993 , welkom hier ❗

welkom polar 993, misschien een paar fotookes posten?? altijd leuk

Welkom polar 993

Welkom !

veel plezier op dit forum 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.