Nieuw hier

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Hallo mensen,

De naam is Bart Derijck en sinds 1 jaar en een beetje trotse eigenaar van een zwarte 968 coupe…

Auto was in goede staat maar intussen wel wat kosten gedaan:

– remschijven voor en blokkken
    – nieuwe banden conti
    – alle riemen en geleiders+ nokkenassen + geleidingsplaatjes en ketting variocam
    – beetje roest laten wegwerken aan raamstijl en paar kleine blutsjes bij Wondercar….

Nog te bekijken nu: km teller heeft soms rare kuren ( stopt ermee voor paar 10 tallen km en gaat dan verder): iemand adresje van iemand die ook demonteerd en monteerd? Las hier ergens iemand in Geel? Ik woon zelf dicht bij Aalst….

Lees hier al een tijdje mee maar heb me nu pas aangemeld….

Ik post later een paar pics…..

Grtz

Bart

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Nog een paar pics na een zeer grondige poetsbeurt en fotoke van mijn s4 ke gezien de liefhebbers

Attachments:
      • image_2013-07-30.jpg
      • image_2013-07-30-2.jpg
      • image_2013-07-30-3.jpg
      0

[quote=”Monster 1100″ post=137726][quote=”JoeBar_S2″ post=137724]Welkom,

ik ook lid van TACB, 944S2
        en geen ducatist, maar een kawa-tiest
        en ook nog in de buurt van Aalst (nu ja als je groot genoeg gaat, ligt alles in de buurt van Aalst 🙂 )[/quote]

Dan kom ik je zeker eens tegen op een tacb meet! Of in oilst… Ikzelf ben van Denjeratom…. :)[/quote]

Ikke berleir. Tot grote schaamte al sinds opstart lid van tacb, nog nooit een eventkunnen mee doen.
        Heeft nog nooit gepast.

0

TACB-er ? Da treft ben ook lid met de 944 Turbo.. https://porscheforum.be/components/com_kunena/template/blue_eagle/images/emoticons/icon_biggrin.gif
          Op volgende meeting gaan we het forum eens ter sprake brengen…

Juist terug van de 24uur Francorchamps… Porsche 997 GTS3 R van Manthey Racing was tweede!!!! op een 1/2e ronde van de winnaar Mercedes SLS AMG AMG GT3…spannend tot het laatste moment en lang 1e gereden..

De Porsches van Prospeed Competition hebben het voortreffelijk gedaan én uitgereden !! Het Belgische team uit Luik.

groetjes!!

Attachments:
          • DSC_0040.jpg
          0

[quote=”JoeBar_S2″ post=137724]Welkom,

en ook nog in de buurt van Aalst (nu ja als je groot genoeg gaat, ligt alles in de buurt van Aalst 🙂 )[/quote]

Dan kom ik je zeker eens tegen op een tacb meet! Of in oilst… Ikzelf ben van Denjeratom…. 🙂

0

Welkom,

en ook nog in de buurt van Aalst (nu ja als je groot genoeg gaat, ligt alles in de buurt van Aalst 🙂 )

0

Heb gisteren eens op de link geklikt omdat ik tacb niet kende, maar heb nog niet echt de tijd kunnen nemen om alles eens te lezen. Zal ik eens werk van maken. :up:

0

Tx….. Met je 924s zou je niet misstaan op een tacb meet Wes! Zeker eens doen, t&c of zo….

0

Mooi! :applaus:

0

Enkele pics van mijn bella

Attachments:
                      • image.jpg
                      • image_2013-07-29.jpg
                      0

Welgekomen hier, Bart :up:

0

Welkom op het forum en veel succes met de 968 :salut:

0

Hallo,

Bedankt voor de warme welkom en de lead naar Jan.

Ben idd ook ducatist: rij met een monster s4

0

Bedankt vooor de warme welkom!

Pics volgen…. Ben ook lid van tacb http://www.tacb.be

Idd ook ducatist: rij momenteel een monster s4

0

welkom, ben benieuwd naar enkele pics

0

Welkom hier en aan je nickname te zien ook Ducatist?

VDO PORSCHE

Jan Van Gorp
                                  Bel 148 2440 Geel (Belgie)
                                  Tel: 003214589250
                                  vangorp.jan@skynet.be

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.