nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • hey mede Porschisten,

hierbij een introductie.

ik ben Hendrik uit Limburg en ben sinds kleinsaf een ware porsche liefhebber.

na jaren van Porsche schaalmodellen te verzamelen ben ik in 2001 overgegaan tot het ‘echte’ werk namelijk een 964 c4.
    spijtig genoeg had ik destijds het verstand niet om zulk een schoonheid in ere te houden en dat verhaal is dan spijtig genoeg ook falikant afgelopen.

na jaren van omzwervingen in andere hobby’s,en het spreekwoordelijke ‘huisje,tuintje,boompje’ + daarbij dan ook nog het vaderschap van 2 gezonde zonen,waarvan ik de namen in mijn nick gedeeld heb,ben ik dan op 37 jarige leeftijd toch uiteindelijk teruggekeerd bij ‘hetgeen waar niks tegenop kan’,mede daar ik door mijn vorig werk heb kunnen proeven van diverse sportwagens,waaronder ook de italianen,is mijn ontzag voor de techniek en de duurzaamheid van Porsche nog meer gegroeid dan toen ik er in 2001 mee begon.

sinds kort mag ik me dan ook terug de trotse eigenaar noemen van een 997s met 45000 km op de teller.
    ik ben een echte “goed weer rijder” die maximum 5000km per jaar met zijn wagen zal rijden daar ik door de week me met een wagen van het werk verplaats.

foto’s zullen volgen in een later stadium

groeten,

Hendrik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • [quote=”Egothan” post=149514]ik zal maar luisteren zeker!?
      [/quote]

Super foto en super Porsche
      Heel mooi

welkom, en knappe P heb je *luv

welkom
          mooie Porsche geniet er maar van
          :drink:

Oei, zo ne slechte foto! :sarcastisch :mrgreen: :happy:

OK, de foto is minder maar de wagen is :up: 8)

ik zal maar luisteren zeker!?
              IMG_0374.JPG

[quote=”Jochen” post=149469]Welkom om het P-forum en veel plezier!

Beter foto’s met i phone dan GEEN foto’s, denk dat we het hier allen mee eens zijn? :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

Yes

Welkom om het P-forum en veel plezier!

Beter foto’s met i phone dan GEEN foto’s, denk dat we het hier allen mee eens zijn? :relaxman: :relaxman: :relaxman:

ik kan momenteel alleen maar zeggen dat het een zwarte 997s met zwarte “le mans’ velgen met blinkende rand betreft.
                    ik heb wel wat foto’s met de iphone,maar deze doen de wagen geen eer aan en daarom post ik ze hier niet :respekt:
                    er staat ook een sportuilaat op met ovalen eindstukken en er steekt een gt3 verenkit onder,denk ik want hij ligt lager en alles is met degelijk materiaal uitgevoerd.

Hartelijk welkom op het forum.
                      Een 997 S is een prima keuze.
                      Heb zelf een 997 4S die ik iedere dag gebruik behalve als de pekelperiode weer aanbreekt.
                      Ik wil ervan genieten iedere dag dat het kan.
                      Heel veel veilige en plezierige km’s

XXX

Hallo Hendrik, proficiat met uw aankoop.
                        Veel succes en euhm, heeft er al iemand achter foto’s gevraagd… :popcorn:

Welkom Hendrik ! Fotootjes ?

Mooie voorstelling! welkom :up:

Welkom en veel rijplezier!

Welkom op het forum. :drink:

Welkom :drink: veel plezier met jou 997 :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.