nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • hey mede Porschisten,

hierbij een introductie.

ik ben Hendrik uit Limburg en ben sinds kleinsaf een ware porsche liefhebber.

na jaren van Porsche schaalmodellen te verzamelen ben ik in 2001 overgegaan tot het ‘echte’ werk namelijk een 964 c4.
    spijtig genoeg had ik destijds het verstand niet om zulk een schoonheid in ere te houden en dat verhaal is dan spijtig genoeg ook falikant afgelopen.

na jaren van omzwervingen in andere hobby’s,en het spreekwoordelijke ‘huisje,tuintje,boompje’ + daarbij dan ook nog het vaderschap van 2 gezonde zonen,waarvan ik de namen in mijn nick gedeeld heb,ben ik dan op 37 jarige leeftijd toch uiteindelijk teruggekeerd bij ‘hetgeen waar niks tegenop kan’,mede daar ik door mijn vorig werk heb kunnen proeven van diverse sportwagens,waaronder ook de italianen,is mijn ontzag voor de techniek en de duurzaamheid van Porsche nog meer gegroeid dan toen ik er in 2001 mee begon.

sinds kort mag ik me dan ook terug de trotse eigenaar noemen van een 997s met 45000 km op de teller.
    ik ben een echte “goed weer rijder” die maximum 5000km per jaar met zijn wagen zal rijden daar ik door de week me met een wagen van het werk verplaats.

foto’s zullen volgen in een later stadium

groeten,

Hendrik

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Benvenuti Hendrik uit Limburg.

Veel plezier met je 997. Proficiat.

Luc

Welkom Hendrik :drink:

Van harte welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst . :driver: :up: .

S2

Een mooie 997 is altijd welkom!

Heeft er al iemand om foto’s gevraagd 🙂

welkom streekgenoot , hier is bij de voorstelling altijd vraag achter foto’s !!!!!!!!! :drink:

Wim

Welkom Hendrik, en mooie voorstelling. :up:

Welkom naamgenoot , waren er al portretten gevraagd ?

Dag streekgenoot Hendrik, welkom hier !
                    Bij deze is ook al meteen het draadje “vanwaar komt jouw nickname” ingevuld :up:
                    Veel plezier op dit forum en natuurlijk ook met de “P”.

welkom Hendrik,

idd, wij wachten op foto’s :happydance:
                      ps: bij mij is het verstand ook later gekomen :bounce: , heb eerst ook 4 andere weekendauto’s gehad en pas sinds kort tot het besef gekomen dat er niks boven een *porsche gaat, ben blij te lezen dat je je wagen ook koestert :drink:

Dag Hendrik!
                        Mooie voorstelling en je verhaal roept om foto’s 😉

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.