Nieuw hier…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier…

• Maker
    Discussie
  • Hallo, Ben zelf al jaren actief in het vw wereldje (oltimers) , momenteel in het bezit van een splitbus,kever cabrio (1965) en een T3 westfalia.
    Nu op zoek naar een broertje in de porsche scene.

Kwam een leuke tegen, eigenlijk ben ik op zoek naar een sc coupe… maar deze staat niet zo ver van mij deur.
    Iemand bekend met deze wagen?

Click

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • super wagen, hopelijk in de staat zoals de foto’s doen vermoeden.
      Want een foto is zeer gewillig….

We duimen mee!

Knappe wagen.
        Proficiat!

ok SOLD….. deze komt richting belgie 🙂

Attachments:
          • 1Q_8001.jpg
          • _112420110902201322158481.jpg

ja idd…maar heb rechtstreeks contact gehad met de verkoper en indien hij niet op ebay verkocht word maakt hij me een redelijke prijs…..

knappe wagen maar ik denk dat je hoger gaat moeten bieden *luv

knappe wagen maar ik denk dat je hoger gaat moeten bieden *luv

Dat zijn we ook, maar de rest van ons lijf is heel soepel, en onze geest … dat wil je eigenlijk niet weten :mrgreen: :happy: Ok Ok … ik spreek alleen voor mezelf :happy:

Whahaha…. Crazy people. En ik die dacht dat Porsche rijders stijve harken waren :relaxman:

[quote=”air-mike” post=186986]spijtig genoeg kunnen er geen vw’s gedoneerd worden aan een porsche forum…..anders onmiddellijk.[/quote]

De algemene vergadering van Porscheforum.be heeft zonet, op aangeven van de Raad van Bestuur, in spoedzitting en met meerderheid van stemmen beslist dat de statutenwijsing is goedgekeurd:

Het doneren van goederen in natura, met inbegrip van transportmiddelen als daar zijn Lotus, Ferrari, VW’s (van welk type ook, niets uitgezonderd) met terugwerkende kracht vanaf 1 december 2014, is toegestaan. De algemene vergadering staat erop te benadrukken dit initiatief volledig te steunen en wenst diegene die reeds toegezegd hebben van harte te danken voor de belangrijke bijdrage.

Voila, Mike. Zo worden de problemen hier op het forum met de grootst mogelijke flexibiliteit en snelheid opgelost! :happy: :happy:

Had ik al welkom gezegd … ik dacht het niet. Van harte Welkom!!!!!!!!!!!!!! :first:

air-mike, als je wil mag je de gegevens ook naar mij sturen hoor. Heel wat VW’s gehad, waaronder 3 T2 bussen….dus weet wel wat van de prijzen.

[quote=”IwanVdm” post=187008]Welkom Mike,

Misschien kan jij voor mij een schatting geven voor mijn T2. :respect2:
                            Nu ik enige maanden met de *porsche rijd, staat deze op zijn honger te wachten.
                            Onlangs een persoon (van het forum) die de originele velgen van mijn *porsche kocht bleek positief verwonderd
                            wat ik in gedachte had van prijs. :wtf:[/quote]

Dat kan ik zeker…stuur de gegevens en foto’s maar door…

welkom
                              op het forum
                              en veel plezier en succes met je zoektocht
                              :drink:

Tegenwoordig brengt een omgebouwde 996 toch iets meer op dan een standaard
                                exemplaar,
                                zelfde dan met al de F-modelletjes in de jaren ’80 die omgebouwd werden naar
                                een G-model, die waren toen ook wat meer waard 🙂

Zoiets bijvoorbeeld

215572576_3-porsche-911-cabrio-wtl_2014-12-04.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.