Nieuw hier…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier…

• Maker
    Discussie
  • Hallo, Ben zelf al jaren actief in het vw wereldje (oltimers) , momenteel in het bezit van een splitbus,kever cabrio (1965) en een T3 westfalia.
    Nu op zoek naar een broertje in de porsche scene.

Kwam een leuke tegen, eigenlijk ben ik op zoek naar een sc coupe… maar deze staat niet zo ver van mij deur.
    Iemand bekend met deze wagen?

Click

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Verbasterdeerde omgebouwde Porsches.
      It is frowned upon, vooral als een impactbumper naar 964 wordt/werd omgebouwd, of een 996 > 997. Als Singer een 964 vermassacreert naar een pré-impact is het dan ineens geen Kelly meer maar een meesterwerk.
      Maw: iedereen moet kopen wat hij zelf wil :up:
      Ik zou best een Singer willen, en sommige Kelly’s mogen er best zijn, alleen brengt een standaard P altijd het meest op uiteindelijk.

PM

Wat zijn Kelly’s??

Welkom hier, alvast de juiste skills :first:

Knappe Kever en T1 :up:

Welkom Mike,

Misschien kan jij voor mij een schatting geven voor mijn T2. :respect2:
            Nu ik enige maanden met de *porsche rijd, staat deze op zijn honger te wachten.
            Onlangs een persoon (van het forum) die de originele velgen van mijn *porsche kocht bleek positief verwonderd
            wat ik in gedachte had van prijs. :wtf:

Welcome 😉

Welkom Mike,

leuke collectie al :up:

[quote=”bzguy” post=186966]Welgekomen !

Inderdaad ; en wederom de vraag waarom iemand een 3.2 ombouwt naar een 964 (zie andere topics).

Tja, smaken …[/quote]

+1 :up:

er worden de laatste tijd niet anders dan kelly’s op de markt gegooid/aangeboden…. iedereen wil daar blijkbaar van af, beter meer betalen voor een originele en je zit op rozen :happydance:

heb hier zelf een originele en europese, volledig porfessioneel gestripte en herspoten 911 3.2 G50 Cabrio van 1988 staan, waar bij de restauratie vorig jaar op niks is bespaard, alle maar dan ook alle rubbers en bumperstrips/blokken , alle lichten, ophanging, remmen, voorruit, warmtecollectoren, dansksportuitlaat, banden, cabriodak en ga zo maar door, heb er aardig voor betaald maar ben blij dat ik het deed, geeft een zalig gevoel om veilig te kunnen rondrijden en als ik zie dat deze nu in deze staat soms al verkocht worden voor 55.000 euro en meer dan weet ik dat geen betere zaak kon doen :relaxman:

Ach, we hangen daar een Porsche badge op zoals bij de 914, geen haan die daar naar kraait! :sarcastisch :mrgreen: :first:

spijtig genoeg kunnen er geen vw’s gedoneerd worden aan een porsche forum…..anders onmiddellijk.

Wie spreekt er over kopen?
                        Een donatie aan ‘t forum! :happydance:
                        Of nog beter, een donatie aan een mod, dan heb ik er ook iets aan! :first: :driver:

XXX

Welkom Mike, mooie stal dat je daar hebt :up:
                          Succes met de zoektocht naar een geschikte *porsche

*luv *luv spijtig genoeg niet te koop hoor…..

Voor mij graag die T1 aub dankuwel 🙂

[quote=”Mushroom” post=186964]Welkom! :first:
                                Een SC-Kelly voor 25K is imo niet zo’n goeie zaak…[/quote]

ok bedankt voor de info, ben nieuw en op zoek in de porsche scene dus tips zijn altijd bruikbaar.

Hier enkele foto’s van de wagens in mijn bezit.

Attachments:
                                • IMG_0102.jpg
                                • 1947397_759347970794110_5796296373713043485_n.jpg
                                • 523843_411415815587329_252559725_n.jpg

enkele foto’s van mijn andere wagens…

[quote=”Mushroom” post=186964]Welkom! :first:
                                  Een SC-Kelly voor 25K is imo niet zo’n goeie zaak…[/quote]

ok bedankt, ben echt nieuw in het porsche wereldje dus vind jullie reacties vrij belangrijk.
                                  Heb natuurlijk al heel wat op het forum doorgelezen..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.