nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Goedenacht,

Ik heb en “verboden” (als ik de “no go” moet geloven) Boxster 2.5 van 1999 aangeschaft.
    Vandaag 200 km gereden.
    De Boxster heeft een volledig gereviseerde motor met 1 jaar garantie.
    Kleur: zwart. en met akelig brede banden.
    De auto is aangeschaft, op aanraden van een Porsche vriend in Oteppe, by Mr. de Ville de Goyet.
    De Ville de Goyet is in Wallonië een bekend Porsche racer en reparateur van Porsches met meer dan dertig jaar ervaring.
    Eerste indrukken: sportuitlaat is geweldig.
    Kan helaas nog niet snel optrekken, daar de motor opnieuw moet worden ingereden.

Softtop heeft een probleem (lid raakt softtop wanneer deze wordt neergelaten), maar wordt gefixed onder garantie bij eerste onderhoud na 1.500 km, na de inrijperiode van de gereviseerde motor.
    Persoonlijk vindt ik de 2.5 L motor méér dan voldoende, hoef me niet blauw te betalen aan wegentaks voor een krachtiger exemplaar. Heb jarenlang met een MX-5 gereden en de Boxster is toch weer een stap vooruit.
    Koppeling is wel wat stroever dan mijn Japannerke, maar dit went snel..

Beste groeten,

René

Attachments:
    • IMG_0760.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Welkom op het forum Renelili. Ik heb dezelfde motorisatie dan jij en ik ben er toch content van. Is vorige week net op onderhoud gegaan en de motor blijkt in zeer goede staat.
      Veel leuke kilometers gewenst!

S2

Welkom en veel plezier met je Boxster! 🙂

welkom !! er zitten hier tussen de fanaten heel wat 986/987/981 rijders … dus stof genoeg om over te praten tijdens events/meetings

PDS

Welkom en veel plezier !

Leuke vraag.
              De Boxster is gekocht door de garagist De Ville de Goyet in Nederland en komt oorspronkelijk van een Porsche garage regio Rotterdam.
              Motor was volledig stuk, door de klassieke IMS failure.
              Dus een andere motor – volledig gereviseerd erin en daarna op aanraden van een twee vrienden door mij gekocht.
              De ene vriend bouwt BMW’ voor race-circuits en de tweede is een ex-Porsche garagist op rust.
              Ik kan deze beide vrienden echt volledig vertrouwen.
              De defecte motor had 180.000 km, de volledig gereviseerde nu ongeveer 200 km.

Bedankt voor jullie belangstelling,

Renelili, regio Haacht.

Feli met je boxster, hoeveel km had deze motor al alvorens hij werd gereviseerd

Welkom en veel rijplezier gewenst.

Wim

Welkom op het forum René, en veel plezier met je Porsche.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.