Home › Forum › Porscheforum › Stel jezelf even voor ! › nieuw hier
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 9 maanden geleden door
david.
-
MakerDiscussie
-
8 juni 2015 om 23:25
hallo allemaal!
ik ben Jens, 26 jaar en afkomstig uit oost vlaanderen.
momenteel ben ik echter porsche-loos maar ik hoop in ieder geval voor mijn 30ste een in mijn bezit te hebben.
ik ben hier vooral lid om topics mee te lezen en kennis op te doen.
-
MakerDiscussie
-
Welkom
En veel succes in de zoektochtPS: geen idee wat de prijzen gaan doen de volgende 4 jaar, maar wachten is wel een risico 🙂
welkom
en veel succes met de zoektocht naar
een leuke Porsche!!!!!Welkom! Je kan niet tijdig genoeg beginnen 😉
Ook dromen en zoeken is al “part of the game”.Welkom op het forum Jens.
Wij zien wel wanneer er een mooie Porsche bij je voor de deur staat.
Tot die tijd lekker blijven dromen. ( ook daarna nog hoor)Welkom Jens en ik moet zeggen: je hebt goeie smaak 🙂
Geduld en veel opsteken van wat je hier leest zal uiteindelijk leiden naar een mooie P.welkom, hard werken is de enige oplossing als je niet uit goede huizen komt. Je hebt veel gemeen met de jongens hier qua motorliefhebberij en porsche-liefhebberij, het is zeker niet onmogelijk om met je 30ste reeds te beginnen, je hebt tenminste een doel voor je ogen.
Mocht ik ooit mogen herbeginnen….Welkom Jens!
het is zeker niet onmogelijk om voor je 30ste een P. te bezitten.
Zoals sommige en jezelf al aangegeven hebt: hard werken (af en toe opslag vragen), niet te zot doen, …. en je geraakt er wel
(ook al tezien welk model). maar de modellen die je aangeeft zijn zeker te doen.Ikzelf ben ook 26, en sinds enkele maanden in bezit van mijn eerste P.
Maar ook enkel door hard te werken, niet al te veel weg te gaan en niet te zot doen is die er gekomen.
Nu eventjes bekomen en wat meer genieten van al het moois om ons heen 😉de absolute voorkeur gaat naar de 993 turbo 😉 maar aangezien dit zo goed als onbetaalbaar is is momenteel de grootste twijfel een 911 SC of eventueel iets recenters zoals een 996 4S. hoewel ik eigenlijk door zowat iedere porsche die passeert afgeleid geraak 😉
haha, qua reizen en etentjes leef ik zoizo al vrij sober 😉 ik probeer toch zoveel mogelijk het hard werken, voldoende sparen en toch genieten van het leven te combineren 🙂
ik ben zeker te vinden voor de japanse autocultuur, de iet of wat sportievere wagens en klassiekers natuurlijk! (de dagelijkse audi, vw, bmw cultuur spreekt me iets minder aan)
het lijstje van voertuigen tot nu toe zijn: vw golf 4, audi a4, bmw 3 touring, golf 3, seat leon 1m, subaru impreza gtt, volvo s40 en nu weer een golfje 4. het zou mooi zijn moest de volgende in het lijstje natuurlijk een porsche zijn!
ook ben ik liefhebber van de 2wielers. momenteel tot mijn bezit zijn een honda cbr600rr, yamaha wr400 en een fiets voor het woon werk verkeer 😉welkom Jens,
ik kan me niet herinneren dat ik als hardwerkende jonge kerel dat allemaal heb moeten laten om m’n eerste porsche te kunnen kopen. profiteer maar van je jonge leven zonder uitbundig te doen. er zit een grote grond van waarheid in dat je mits een beetje opofferingen je droom kan waarmaken.
kan je ons nog vertellen welke vierwieler(s) je bloeddruk de hoogte in jagen?Welkom ikkejb.
Een tip : sparen!
Dus : Geen vakanties, geen uitgangsleven, geen etentjes, de Lidl word je favoriete warenhuis, geen gedoe met wilde vrouwen, veel fietsen en hard werken … 🙂
‘t leven kan hard zijn … maar het is niet onmogelijk, verre van!!!
Succes.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.