nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw hier

• Maker
    Discussie

• vellema
    Deelnemer

Hallo allen!

Weer een Porsche liefhebber erbij! Ik heb een 901er. Heb hem nu zo’n 3 maand en heb tot op heden nog geen spijt van mijn aankoop!

Tot dusver alleen nog maar gereden (zo’n 4 duizend KM) en eigenlijk nog geen persoonlijke twist aan gegeven, wil vanaf nu aan de slag gaan beetje voor beetje de Porsche m’n eigen te maken. Hierbij gaan er vraagtekens bij bepaalde dingen komen, waarvoor ik geloof ik aan t goede adres ben 😀

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • welkom, we zijn benieuwd naar enkele pics van deze bolide 😆

Ik denk inderdaad dat je met een classic waarvan er misschien nog 50 bestaan zomaar dagelijks bolt. Waarde wellicht 500K…

Ik vrees ook een beetje dat het eerder een 991 zal …

Maar moest het toch een 901 zijn … :respect2:

Zowieso welkom op het forum !

Welkom!

Benieuwd naar je verhaal hier, en of je idd niet mistypt hebt :up:

Welkom 😀

XXX

Welkom Vellema, echt, 901????
                  Geen typfout???
                  Echt het gouden eitjje in uw bezit, dan wil ik wel foto’s zien hé :wtf:

Dag Vellema, ik ben even op je profiel gaan piepen in je fotoalbum maar zie daar enkel foto’s van 911 boites. Nu ben ik wel heel benieuwd naar een uitgebreide fotoreportage van je 901. Ben nu wel erg curieus…

Van harte welkom!

welkom
                        keep it orginal !!!!
                        :drink:

Hey welkom op het forum.
                          Een 901…mooi mooi
                          Niet te veel aanpassen toch? Zo’n oldtimer is op zijn mooist in originele staat, allez da vind ik toch :engeltje:

Welkom,

…maar hoezo een 901? Van 1963?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.