nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • hoi iedereen, ik ben yoery, afgestudeerd als carrossier,achtergrond zelfstandige, -destijds met een bedrijf gestart in het ombouwen van wagens(tuning)gestart.ik was toen 18j,maar door onze vrienden van de regering die de wet aangepast hebben ,mijn passie moeten herzien na 10 j hard werken, ik heb dan ook nog maar een self car wash open gedaan,en ik ben 6j geleden gestart als gezondheidscoach naar afslanken,meer vitaliteit,sportprestaties verbeteren enzz en de garage is nu hobby geworden.
    ik heb altijd al iets met porsche gehad en nu gaan we er wa meer van genieten!
    voila dit over mij
    mijn wagentjes:
    911 cabrio ’04
    911 WTL ’84
    en opkomst 964 speedster WTL (mijn droomwagen)

Attachments:
    • 13F81AFA-379A-42AB-8BBA-120629BE85BD.JPG
    • 8349C58D-E533-47FE-86DD-CA69A6333BF9.JPG
    • IMG_5809.jpeg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Proficiat XXL , ik kan me geen mooiere wagen indenken op deze ganse aardkluit . De perfecte lijnen, de speed, de sound, – alles zit precies goed. COOLNESS IN OVERDRIVE !!!

hier al een paar fotootjes van de speedster, volgende maandag naar duitsland bollen voor men stoelen :happydance:

Attachments:
        • IMG_0402-2.JPG
        • IMG_8305.JPG
        • IMG_0389-2.JPG
        • IMG_8303.JPG

ter info, dit is origineel een smal body af fabriek,spijtig genoeg, maar na betaalde tijd door de vorige eigenaar tot een wtl omgebouwd met originele onderdelen.
          niet tegenstaande het een wagen is waar we nog werk aan hebben door minder goed te zijn onderhouden.
          dit was een reden dat hij iets betaalbaarder was.
          dit ter info

Effe opgezocht en er zouden maar 20tal 964 Speedster WTL gebouwd geweest zijn :wtf: :wtf: :wtf: Behoorlijk exclusief wagentje dus :popcorn: :popcorn: :popcorn: Benieuwd naar de foto’s :salut: :salut: :salut:

XXX

Welkom Youry, ferm wagenpark :up:

6 maart :happydance:

ja, de speedster komt normaal begin maart. er liggen speedlines op,en ik zoek daarvoor nog de hardbacks.past er goed bij 😉

Wow ne 964 Speedster :popcorn: :popcorn: :popcorn: :applaus: :applaus: :applaus:

Welkom, man met goeie smaak! 😉

Welkom op het forum. Mooie wagens :up: :up: :up:

welkom
                          met de mooie porsche’s
                          :drink:

Welkom, zo zie je maar hè een levensloop kan veranderen op korte tijd.

Proficiat trouwens met de mooie wagens, is de speedster op komst?

Welkom :up:

welkom met je leuke wagens en nog een prachtexemplaar op komst ❗
                                zijn de hardbacks die je zoekt om in de speedster te monteren ?

Wim

Welkom Yoery, en mooie auto’s. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.