Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

mezelf even voorstellen;

ik ben Frederik aka Nostra, 32 jaar, woonachtig in Okegem (Ninove).

Ik ben sinds een jaar of 2 fameus door het Porsche virus gebeten geweest nadat ik op de Skylimits trackday juist voor de Porsche Days op Spa-Francorchamps rond de oren werd gevlogen door allerhande GT2, GT3 en RS modellen. Gewoon de klank van een schreeuwende flat-6 <3 .

Maar als ik eerlijk moet zijn gaat men Porsche liefde al wat langer mee, nl al een jaar of 20 ongeveer na een ritje mee te mogen rijden als 10 jarige met een 964 Turbo. Sindsdien is en blijft men favoriete Porsche nog steeds de 964.

Enfin long story short: Ik rij nu nog (voorlopig) met een Subaru BRZ in het WRX blue Mica met de nodige mods aan gedaan, maar deze gaat de verkoop in voor een daily en op termijn zou ik dus mijn echte droom willen waarmaken; een Porsche Cayman 987. Welke ben ik nog steeds niet uit.

Dat was het zo een beetje, moesten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust.

Groetjes

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • XXX

Welkom Frederik, succes met de zoektocht :up:

Welkom op het Porsche forum. :drink:
        Cayman :up:
        Groeten uit Nieuwerkerken – Aalst

Welkom hier beste Ninovieter 😉
          Niets gaat boven het geluid van een porsche op Spa :hail:
          Succes met je zoektocht naar een Cayman

Wees welgekomen!

Frederik welkom op het forum ,succes met het zoeken naar een geschikte P !
              Groetjes uit Wetteren .

Frederik, welkom op het forum. Succes met de zoektocht naar een Cayman.
                Groeten uit Erpe-Mere.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.