Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Even voorstellen, echte naam Quincy Steveninck, 30 jaar oud en momenteel eigenaar van een audi a5 3.0. Sinds vele jaren droom ik van ooit een eigen porsche te bezitten, nu lijkt het ernaar dat het mij hopelijk in 2012 zal lukken om er eentje aan te schaffen, vandaar mijn toetreding tot jullie forum 🙂

Verder ben ik vooral actief geweest in het nachtleven als zelfstandig dj & producer, dit heb ik nu wel onlangs op een lager pitje gezet om meer tijd te maken voor mijn privé leven.
    Ter vervanging ben ik begonnen met deelnames aan Trackdays en outdoor karting in oa Wilrijk en Genk.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom !

Welkom!

welkom hier op het forum, en succes naar je zoektocht naar een 997

Anoniem

Ik heb er daarstraks eentje aangeboden gekregen.
            Eentje van 2008, denk alle opties.
            Hij wil er 40.000 euro voor en mijn 911 turbo.
            Is toch nog iets te duur denk ik.

Anoniem

Maar de mijne gaat niet weg hoor. 👿

Anoniem

Welkom!
                Even wachten, er zullen straks een pak mooie GT3’s te koop worden aangeboden.
                En dat aan doenbare prijzen!

Van harte welkom hier op dit Forum

[quote=”funny” post=87314]Welkom op dit gezellige forum .En waarom geen 997 gt3,dan heb je ineens beiden . ;)[/quote]

toch wel een groot prijsverschil denk ik? 😛
                    ik wil ook mijn huidige wagen blijven houden voor het vrouwke, dus qua kosten moet ik toch zien dat ik er niet overga …

[quote=”Philippe Collinet” post=87311]Hartelijk welkom! :driver:

En geweldig goeie muziek die je draait !! :respect2: :relaxman:[/quote]

thanks 😳

Anoniem

Welkom op dit gezellige forum .En waarom geen 997 gt3,dan heb je ineens beiden . 😉

Hartelijk welkom! :driver:

En geweldig goeie muziek die je draait !! :respect2: :relaxman:

Bedankt!

Idd voorlopig een 997, op termijn hopelijk ooit een turbo of gt 3
                            Stap voor stap gaan voor dat net iets meer 😉

welkom :drink:

Wim

Welkom Quincy, en veel plezier met de zoektocht naar de perfecte 997 voor jou.

Welkom hier. En welk type staat er op het verlanglijstje?

Edit: je andere bericht gelezen, een 997 dus 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.