Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie

• Steef
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben Steef (nl), trotse bezitter van een lakzwarte 964 C2 Coupe handgeschakeld.

Ik heb de auto 5 jaar dagelijks gereden (ook in de winter), maar besloten om vanaf nu de auto gestald te houden bij slecht weer. Ik wil hem goed houden.

Ik heb onlangs 18″ immitatie BBS-jes gemonteerd, en ben nu zoekende naar een schroefset. Ik ben dus benieuwd of er bij dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
      • Welkom Steef. Blik (spreekwoordelijk) aan het verbreden 😛

Ook van een 997 kun je einedloos genieten.
          Sukses met de keuze.

Jah, was niet de bedoeling, maar ik had twee auto’s die bij slecht weer in de garage blijven staan. Ik wil terug naar 1 auto. Ik stond op het punt om het complete uitlaatsysteem van de 964 te wijzigen, maar toen bedacht ik me dat ik misschien wijzer aan zou doen om te gaan kijken naar een 997 GT3 (RS). Ik heb nog een Donkervoort D8, en die zal daar plaats voor moeten maken.

euh… 964 verkocht?

[quote=”steef” post=96868]Hallo,

Ik ben Steef (nl), trotse bezitter van een lakzwarte 964 C2 Coupe handgeschakeld.

Ik heb de auto 5 jaar dagelijks gereden (ook in de winter), maar besloten om vanaf nu de auto gestald te houden bij slecht weer. Ik wil hem goed houden.

Ik heb onlangs 18″ immitatie BBS-jes gemonteerd, en ben nu zoekende naar een schroefset. Ik ben dus benieuwd of er bij dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben.[/quote]
                  Heb ook meer dan 4 jaar mijn 964 als dd gebruikt… zalig toch?
                  Geniet je er tenminste elke dag van he

Hij is verkocht!

…krijg foto er alleen niet op…

idd mooi

Sweet, maar ja, ‘t is geen geheim dat ik zo’n dingen “dig” 😉

mooi ! schitterende combinatie vind ik :first:

XXX

Immi of niet ‘t is mooi en een stukje lager nu. :relaxman:

Knap. Geen naafcaps ? Ik rijd zelf op de daily ‘s winters ook met M5 immi’s. Nog geen enkel probleem, lopen steeds nog kaarsrecht. Enkel zwaarder dan mijn “echte”.

Geslaagd resultaat .

Nice :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.