Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben Steef (nl), trotse bezitter van een lakzwarte 964 C2 Coupe handgeschakeld.

Ik heb de auto 5 jaar dagelijks gereden (ook in de winter), maar besloten om vanaf nu de auto gestald te houden bij slecht weer. Ik wil hem goed houden.

Ik heb onlangs 18″ immitatie BBS-jes gemonteerd, en ben nu zoekende naar een schroefset. Ik ben dus benieuwd of er bij dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • Immitatie: ik had ook liever de echte gehad, maar 5000,= voor een originele set wordt me toch ff te gortig. Dan slaap ik in elk geval niet lekker meer!
      Ik heb ook de cup’s en de carrera velgen nog, dus kan ze altijd nog wisselen.
      Op de cup’s komen tzt de R888…. 8)

(ben overstag gegaan, omdat APcardesign.de ze ook monteert, en dat vindt ik toch wel een standaard die gevolgd mag worden)

@funny

niets van jogger en van t voorval met de ruit
        ze hebben wel m’n portefuille terug gevonden,rijbewijs terug,de rest was weg

Ibiz@ke ,bedankt voor je reactie .
          Off topic ,hoe staat het nu met je wagen ,nog iets vernomen van het voorval .
          Funny .

wel,ik ga toch nog even reageren
            (sorry voor m’n afwezigheid,heb wat drukke weken achter de rug)

enneuh….WTF over m’n billekes wrijven :happy:

Ik heb inderdaad een KW V3 zitten
            Ben er erg tevreden van! zowel optisch wat ik wou en baanligging + comfort prima
            Heb nog nooit bilstein gehad,dus kan ik niet over oordelen

Imitatie velgen…ik ga me er wijselijk niet over uitspreken
            enkel….een Porsche verdiend beter als zo rommel
            Oops…i did it :engeltje:

Die BBS immi’s bevallen tot nu toe goed. Ik heb ze vooral voor de optiek, maar vindt de auto zonder verlaging nu niet mooi. Ibiz@ke hoeft ook niet meer te reageren, want ik heb Bilsteins PSS10 in de bestelling (bij jullie landgenoot). Maar pfoehhh, wat duurt wachten dan lang….
              Verder heb ik de originele 16″ Carrera velgen met winterbanden, Cup2 met wat minder goede banden (misschien leuk om daar straks R888 op te zetten), en natuurlijk de 18″ wielen die ik gewoon mooi vindt, maar krijg wel veel commentaar (meer negatief dan positief, maar dat is vooral uit mijn omgeving: die weten niet eens waar de motor zit in mijn auto….)

Ben je tevreden van je BB6 set ? Heb op mijn daily als winterset ook neppers, zonder enig probleem.

Welkom! Heb zelf ook meer dan 4 jaar dagelijks met een 964 gereden, zalig toch!
                  Stat nu ook op stal 😉

Welkom en ziet er mooi uit met die velgen !

Steef we zullen eens vragen aan ibiz@ke om je wat info te geven .
                      En van dat spel daar moei ik me niet mee 😳 Dat moeten jullie hem maar zelf vragen . 😉

PB

[quote=”steef” post=97680]Van zijn Porsche bedoel je? :mrgreen:[/quote]

Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe hij zijn, euuuh zijn, eeuuuhhh spel noemt. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=97593]Ibiz@ke eens zachtjes over zijn billeke wrijven helpt 100% ![/quote]

Van zijn Porsche bedoel je? :mrgreen:

PB

Ibiz@ke eens zachtjes over zijn billeke wrijven helpt 100% !

[quote=”vankerchove” post=96971]welkom op het forum, voor een schroefkit moet je ibizake eens contacteren van hier op het forum, hij verdeelt ze en heeft zelf
                              KW variante 3 steken dacht ik[/quote]

Ibiz@ke geeft niet thuis…..nog andere mensen die met een schroefset op de 964 rijden?
                              Ik ben er al uit wat mijn keuze wordt, als er een levering plaats gaat vinden, want dat schijnt nog wel even te kunnen duren…..

[quote=”steef” post=96969] Dank hiervoor. :drink:[/quote]

No problemo! 😉
                                Welkom!!!

welkom op het forum, voor een schroefkit moet je ibizake eens contacteren van hier op het forum, hij verdeelt ze en heeft zelf
                                  KW variante 3 steken dacht ik

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.