Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie

• Steef
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben Steef (nl), trotse bezitter van een lakzwarte 964 C2 Coupe handgeschakeld.

Ik heb de auto 5 jaar dagelijks gereden (ook in de winter), maar besloten om vanaf nu de auto gestald te houden bij slecht weer. Ik wil hem goed houden.

Ik heb onlangs 18″ immitatie BBS-jes gemonteerd, en ben nu zoekende naar een schroefset. Ik ben dus benieuwd of er bij dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
      • Bedankt voor de reacties. Ik moet wel even wennen aan hoe het hier allemaal werkt. Zag dat mijn voorgaande bericht al ‘herplakt’ was. Dank hiervoor. :drink:

Welkom hier Steef

PB

Zeer mooie P heb je daar !

ja, maar nog wat hoog op den pootjes… 😉

[quote=”steef” post=96900]Foto linkje: http://hunterbanden.nl/fotos.php?id=111&aktie=groot%5B/quote%5DNice Steef

Welkom :driver:

Van harte welkom hier , zoals al gevraagd Pictures .
                      Volgens mij heeft ibizake op zijn 964 een schroefset zitten .
                      Funny

welkom
                        ook ik reed met mijn porsche in de winter.

laat eens een foto zien

Wim

Welkom Steef, en je was niet de enige die de Porsche in alle dagen van het jaar gebruikte. 😉

welkom hier Steef, fotootje zou leuk zijn 😉

Hey Bully, tja de wereld is klein…..
                              Maak m tegenwoordig schoon met een watje :mrgreen:

Ik was geloof ik de enige die hem in weer en wind reed, ook naar de wintersport. Ik denk dat ik mijn sneeuwkettingen wel kan verkopen, interesse??

Van stilstand slijt een auto, maar van dagelijks gebruik ook….en ik wil er toch nog heel lang van kunnen genieten.

He Steef 😉

maar besloten om vanaf nu de auto gestald te houden bij slecht weer. Ik wil hem goed houden.

Watje :mrgreen:

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.