- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 mei 2012 om 22:50
hallo iedereen,
ik ben hier ondertussen wel al een paar dagen en heb al vraagjes gesteld maar ik heb mij nog niet deftig voorgesteld aan iedereen 😀mijn naam is Johan Langers en ben nog maar 19jaar oud (in jullie ogen misshien nog een kindje :engeltje: ).
ik woon in Brussel en ik heb momenteel nog geen Porsche. momenteel rijd ik met een Honda Prelude van 1985 dus niets zeer speciaal.zoals al een goed deel weet begin ik nu met goed te sparen om mij een Porsche 911 pré-impact te kunnen kopen als project en dan zelf terug in een goede staat zetten zoals alle Porsche het verdienen 😀 het idee van een pré-impact heb ik van mushroom 😀
het sparen zal dus wel een tijdje duren en ja als student kan ik ook geen geld lenen. zoals ik dus nu zei ben ik student en aan de beste universiteit en beste richting dat er is (vub –> handelsingenieur).
Dus de tijd dat ik al het geld heb zal ik hier wat rond hangen en lezen wat jullie schrijven en zo hopelijk veel bijleren 😀
deze met een Porsche zijn :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.