Nieuw hier…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier…

• Maker
    Discussie
  • Na enkele maanden hier al mee te lezen, werd het toch maar eens de hoogste tijd om mij aan te melden. 😉

Ik ben dus Wesley, maar ze noemen mij ook kortweg Wes. Ik ben 25 jaar en ben bouwvakker van beroep (sanitair en verwarming). In mijn vrije tijd hou ik mij vooral bezig met auto’s en sinds dit jaar ook met fotografie ( op amateurniveau wel te verstaan 🙄 ).

Alhoewel ik nog geen Porsche in mijn bezit heb, droom ik al van toen ik een klein manneke was van er ooit één te bezitten. Toen heb ik namelijk met Willeke Alberti in haar Porsche mogen zitten. Een goudkleurige 911 Targa met zilvere targabeugel, ik vergeet hem nooit meer. 🙂 In de loop van de jaren ben ik Koen tegengekomen (911-lover) en mede dankzij hem is mijn liefde voor de wagens nog meer gegroeid. Augustus vorig jaar heb ik dan voor de eerste keer met een Porsche mogen rijden, op het circuit van Zandvoort. Een “race” klare 997 mkII (rolkooi, vaste kuipstoel, GT3 Cup spoiler). Hoe ik mij toen voelde, daar zijn geen woorden voor. Het enige wat dat gevoel gaat overtreffen is de dag dat ik mijn eigen Porsche ga ophalen. 😉 Meer dan info zal ik hier dus nog niet kunnen aanbieden. Voor zover ik info KAN aanbieden tussen jullie veteranen. 😉

Zo, dit was mijn voorstelling dus in het kort. Verder leren we elkaar nog wel kennen en houden we het in tussentijd gezellig hier. :drink:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Welkom hier op het forum 😀

@RS: Willeke Alberti woonde vroeger ook in Eksel, max 1km van mijn thuis. En ik wist toen helemaal niet wie zij was hoor, ik deed het alleen maar voor de auto. :mrgreen:

Welkom hier :drink:

Welkom!
            Allé met Willeke mogen :driver: , ferm…

Wim

Welkom Wes, en veel plezier hier op het forum.

Welkom Wesley, eens komt je droom wel uit , volhouden maar !

Welkom :drink: :drink: :drink:

Bedankt allemaal.. 🙂

@Jochen
                    : Het rijplezier komt zeker nog wel. Ooit. 😆

@Zimmermann
                    : Op positieve manier hoop ik dan. 🙄 Ik ben afkomstig van Eksel en woon sinds enkele jaren in Overpelt.

welkom Wesley , je zult hier veel wijze raad opdoen , van waar ben je , komt me ergens bekent voor ? :drink: :driver:

Welkom en het rijplezier komt nog :driver:

Van harte welkom!!!

Welkom! 😀

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.