Nieuw hier

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier

• Maker
    Discussie
  • Hallo,mijn naam is Paul, forumnaam pablo_o2.
    Onlangs kocht ik een 911 Targa van 1977 via het Nederlandse broertje van deze site.
    Een zeer mooi exemplaar waar met veel liefde aan gewerkt is.Bare metal restoratie van de kast, interieur volledig vernieuwd en motorrevisie 10.000 miles geleden.
    Volledige historiek vanaf dag 1 en van de restauratie aanwezig.
    Liefde op het eerste zicht!
    Groetjes, Paul.

Attachments:
    • DSC05842.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • welkom kameraad

Welkom hier ! In zo’n interieur smaakt een frisse Gordon’s Scotch nog beter.

Welgekomen! Ik ook nog 2.7 coupé staan die moet worden gerestaureerd. Eerst nog wat sparen 🙄 Veel geluk met deze mooie wagen!

:mrgreen: [quote=”PatrickB” post=113305]

godverdomme…. waar is men doeksken :happy: :first:

heb wel het gevoel dat er ergens in da interieur een zwaard verborgen zit :mrgreen:

héél knap intérieur :first: :first:

Tartan interior, How cool is that,amazing :first: :first:

Bedankt allemaal voor het warme onthaal.
                  Je voelt de aantrekkingskracht tussen gelijkgestemde zielen direct aan. Het zit ons onder het vel, je begrijpt dat of je begrijpt dat niet, liefde voor een wagen, de mechaniek de geur van olie en benzine…oei ga ik nu iets te ver 😳
                  Hoe dan ook, ik ben besmet!

knappe Targa ! :applaus:

Welkom en heel mooie wagen!!!! Veel rijplezier!!!

PB

[quote=”Peter_Targa_84″ post=113314]Patrick, prachtig interieur. Doet me denken aan Sir Jackie Stewart zijn broek en pet combinaties 🙂
                        Ik vind het wel iets hebben, gelijk mijn Pacha interieur een maat ligt maar te zagen om dat in leer te zetten, ik denk er nog niet aan :relaxman:[/quote]

En gelijk heb je, een Pacha moet je koesteren! :applaus:

Very British…
                          Racing green exterior en een gedurfd scottish interieur.
                          Echt waaw :first:

Benvenuti Paul,
                            Proficiat met de wagen; ronduit schitterend.
                            Ciao,
                            Luc

XXX

Patrick, prachtig interieur. Doet me denken aan Sir Jackie Stewart zijn broek en pet combinaties 🙂
                              Ik vind het wel iets hebben, gelijk mijn Pacha interieur een maat ligt maar te zagen om dat in leer te zetten, ik denk er nog niet aan :relaxman:

Blijft toch fantastisch mooi!
                                Welkom en veel plezier!

PB

Very Nice Ride!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.