Nieuw hier en graag info.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier en graag info.

• Maker
    Discussie
  • hallo , ben nieuw hier dus ik stel me even voor.
    Ik ben Glen 22 jaar , hobby hier voor was aan mini4takt moto werken en nu wil ik graag een restauratie project beginnen van een porsche 911 samen met mijn pa. Die ook de meeste kennis heeft van de carrosserie en op motorvlak.
    Nu ik heb al veel geleerd van hier te lezen op forum maar kan altijd bijleren 😉
    Ik kwam op het internet hier een website tegen die relatief goedkope porsches verkoopt.
    http://www.vankesselsportscars.com/ nu mijn vraag is . Zit er daar iets goeds bij? En heeft er hier ook iemand ervaring van porsche classics bij wommelgem?
    Deze verkoopt er namelijk ook een paar rond de 10k zoals deze hier bv http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-sc-3-0-ltr-111164035.html?user=2393395

Alvast bedankt voor jullie advies.
    Mijn bedoeling is een porsche met wat werk maar lieft geen jaren plan 😉
    groeten

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • Nice One!!! :geek:

jan

ik ben zelf naar deze gaan kijken, perfect voor een beginner die
        wat kent van carroserie.
        Van de prijs kan je zeker nog wat afdoen

http://www.oldtimers-te-koop.be/oldtimer-autos/Oldtimer-porsche_166961.aspx

Ziet er mooi uit :applaus:
          Enkel de voorste velgen zal je nog beetje moet versmallen pressies.
          Of is het foto bedrog 😀

[quote=”lucky911″ post=89124]hallo , ben nieuw hier dus ik stel me even voor.
            Ik ben Glen 22 jaar , hobby hier voor was aan mini4takt moto werken en nu wil ik graag een restauratie project beginnen van een porsche 911 samen met mijn pa. Die ook de meeste kennis heeft van de carrosserie en op motorvlak.
            Nu ik heb al veel geleerd van hier te lezen op forum maar kan altijd bijleren 😉
            Ik kwam op het internet hier een website tegen die relatief goedkope porsches verkoopt.
            http://www.vankesselsportscars.com/ nu mijn vraag is . Zit er daar iets goeds bij? En heeft er hier ook iemand ervaring van porsche classics bij wommelgem?
            Deze verkoopt er namelijk ook een paar rond de 10k zoals deze hier bv http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-sc-3-0-ltr-111164035.html?user=2393395

Alvast bedankt voor jullie advies.
            Mijn bedoeling is een porsche met wat werk maar lieft geen jaren plan 😉
            groeten[/quote]

Attachments:
            • 2013-06-0210.33.16.jpg
            • 2013-06-0210.33.28.jpg
            • 2013-07-2419.03.23-2.jpg

Hier bij mijn kelly dan – zie start post?

Verschil tussen Kelly / BdB / Johnny bak is uiteindelijk ter beoordeling van een ieder 💡 Zolang je je maar :happy: voelt met je Porsche is het goed toch.

[quote=”cabrio wim” post=89271] Als ze dan eens op een vreemd forum komen … [/quote]

Is dat vreemde forum nog steeds in de lucht dan ❓ :wtf:

:mrgreen:

Wim

Bob de bouwer kenden ze hier al langer, dus moeten ze toch weer een beetje bijleren Olaf. 😉

Als ze dan eens op een vreemd forum komen, en ze zien die uitdrukking staan weten ze waar het over gaat. :mrgreen:

Grappig dat er nu hier ook uitgeweid gaat worden over het Nederlandse begrip “Kelly” ➡ In het kort is een Kelly iets wat omgebouwd is – en het zijn dus allemaal “kellies” in die zin van het woord ..

Echter is er natuurlijk ook een groot verschil tussen de “kellies” onderling – vaak is het inderdaad zo dat een Porsche ‘goedkoop’ omgebouwd wordt naar een nieuwer model … men neme ‘n SC, hangen er een paar dikke polyester bumpers om + een paar imitatie CUP I velgen – en klaar :wtf:

Sommige “kellies” gaan heel ver – zo zie je nog weleens een 993 Turbo S die bij Porsche uit de fabriek is gerold als 993 – 4S, maar compleet omgebouwd is incl. bodywork, motor etc … :respekt:

Hetzelfde zie je bij RS’en (van klassieke tot moderne) …

… de vraag is alleen “waarom heeft men dat gedaan” en hoe nauwkeurig is het gedaan 💡

Als het in detail is uitgevoerd en het heeft niet met een (zwaar) schade verleden te maken (gehad) .. dan kan ook de “kelly” nog weleens een stevige waarde vertegenwoordigen …

[quote=”marc-marleen” post=89202]tja , wanneer is het ne Jhonny bak ??
                        [/quote]

Dit is nu eens ne Johnybak, en dan nog eentje met vraagprijs van 28.500€ :puke:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ltxkcjljl2zt

Wim

Marcel poste de foto, en vroeger had die een :censored: tussen zijn/haar benen hangen. :mrgreen:

Nee , nee , aan dergelijke toestanden doe ik niet mee , geen fake voor mij en origineel laten ………
                              Het mooiste blijft volgens mij , mooie originele uitvoering , mooi setje velgen eronder , en een beetje lager leggen meer hoeft het echt niet te zijn.
                              Uitzonderingen zijn er natuurlijk ; Singer , als Wim zijn project af is , maar dit zijn dan weer meesterwerken i.p.v. Kelly’s of Jhonny cars.
                              Vanwaar komt eigenlijk die verwijzing Kelly ??
                              Is dit misschien de zus van Marina??

Wim

Singer mag je volgens mij niet in de Kelly groep plaatsen, want dan zou de RUF daar ook onder vallen.

Als je dan een Kelly wilt, moet je het doen net als ik, die is meervoudig Kelly. 😆

idd die singer is wel mijn ding xD

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.