Nieuw hier en graag info.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier en graag info.

• Maker
    Discussie
  • hallo , ben nieuw hier dus ik stel me even voor.
    Ik ben Glen 22 jaar , hobby hier voor was aan mini4takt moto werken en nu wil ik graag een restauratie project beginnen van een porsche 911 samen met mijn pa. Die ook de meeste kennis heeft van de carrosserie en op motorvlak.
    Nu ik heb al veel geleerd van hier te lezen op forum maar kan altijd bijleren 😉
    Ik kwam op het internet hier een website tegen die relatief goedkope porsches verkoopt.
    http://www.vankesselsportscars.com/ nu mijn vraag is . Zit er daar iets goeds bij? En heeft er hier ook iemand ervaring van porsche classics bij wommelgem?
    Deze verkoopt er namelijk ook een paar rond de 10k zoals deze hier bv http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-911-sc-3-0-ltr-111164035.html?user=2393395

Alvast bedankt voor jullie advies.
    Mijn bedoeling is een porsche met wat werk maar lieft geen jaren plan 😉
    groeten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
  • gd1

Geef mij maar zo’n Singer, hij of zij mag Kelly zijn zo groot als een huis ‘t kan mij niks schelen :happy:

@ Mush is’t geen 300.000 ? Who cares 100.000 meer of min… 😉

Laat dat jou niet weerhouden hé Marc (of is’t Marleen? ;))!

Een Singer is ook een Kelly, toch geven mensen +100.000 Euro voor eentje (of was’t +200.000??)
        Op ‘t Ne’erlands forum staat er een witte 964: andere velgen, verlaagd, ducktail en een striping. Voor sommigen al genoeg om krijsend hun pc af te zetten, maar toch wordt hij daar bewierookt.

‘t Ding is (want ik hoor je al komen): een oud bakje dat verroester gaat zijn dan verwacht, daar dan een andere (zwaardere) motor in ploffen, andere bumpers, en ja, ‘t interieur is er ook slecht aan toe en de kosten lopen op.
        Ofwel blijft ‘t project dan staan, onafgewerkt en verdwijnt de interesse want het sop is de kolen niet waard
        Ofwel wordt het project dan slecht afgewerkt: versnellingsbak en/of remmen niet aangepast op de grotere nieuwe motor, hier en daar dingen niet vervangen om toch wat geld te besparen, etc…
        En op beide voorbeelden wordt de P alleen maar minder waard.

Mijn eerste P was ook niet mijn droomporsche, en de 2e ook niet, de derde dan weer wel :mrgreen: , maar ondertussen is er ook veel nieuwer, leuker, recenter, duurder… Je kan nu eenmaal niet alles hebben in ‘t leven + ondertussen had ik dan toch maar mooi al een paar jaar Porsche gereden.
        Koop wat je kan betalen en hou wat achter de hand voor onverwachte kosten.

Ja.

Alleen origineel is origineel. Een kleine aanpassing / upgrade is nog niet meteen een Kelly. Maar van een 3.2 een 964 maken dus wel

tja , wanneer is het ne Jhonny bak ??
            Is bv. up-graden / ombouwen naar een recenter-duurder-sportiever model ook een KELLY ?? , als je het met originele stukken doet ?

Je bedoelt ❓ 🙄

oei , ik denk dat er hier toch enkele op tenen getrapt zullen zijn…..

bedankt voor de info ! nu eerst ga ik eens kijken bij porschn classics omdat het wat dichterbij is..
                  groeten

klopt, ook eerlijke kilometerstanden, hij zegt ook altijd wat er aan is, en soms is het wel handig dat je meteen bij hem al heel wat wisselstukken kan vinden die je toch nodig hebt.

Welkom vader en zoon nog zonder Porsche. Bij van Kessel is het what you see is what you get. Is m.i. 1 van de weinige adressen waar altijd voldoende aanbod is in opknappers.

welkom op forum , ben voor 2 weken nog bij vankessel geweest , deze is te vertrouwen en heeft mooi en heelveel materiaal staan aan menselijke prijzen . grtz. :drink:

[quote=”lucky911″ post=89139]wat is een kelly 😀 grtn[/quote]

Ook wel “Johnybak” genoemd. :relaxman:

Wim

[quote=”lucky911″ post=89160]hoe zit het eigelijk met motoren vind je die snel? stel nu dat ik een 3.6 ofzo zoek of een 3.3 turbo.. want veel zie ik er niet te koop :D[/quote]

De meeste motoren kun je ook vinden bij de bekende handelaren.
                            Particulier zal er niet zoveel aangeboden worden op dat gebied. 💡

VAn harte welkom hier op het forum.
                              en hou ons up to date moesten je plannen in uitvoering gaan .

Anoniem

Lucky ik begrijp eigenlijk je vraag niet zo goed .
                                Het is normaal dat je niet zo gemakkelijk aan een motor van een 964 of 930 raakt .Het is mogelijk maar dat zijn gereviseerde motoren .Een motor van een 996 3.6 kan je nieuw nog bekomen ! 🙄

hoe zit het eigelijk met motoren vind je die snel? stel nu dat ik een 3.6 ofzo zoek of een 3.3 turbo.. want veel zie ik er niet te koop 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.