- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 maart 2015 om 15:10
Beste allen,
Sinds 10-tallen jaren ben ik een grote Porsche fanaat.. en nog maar net PF lid. (shame on me 😉 ) 15 jaar geleden kocht ik me een 911 Targa 1974. Toen ik enkele jaren later voor de aankoop van een huis en gezinsuitbreiding stond, moest mijn lieveling helaas de deur uit..
Maar, ik heb gezworen terug een Porsche te kopen… En de tijd is nu rijp.. Concreet zoek ik een 964 targa of Cabrio.
Nu lees ik er veel over en zie ik dat de “betaalbare” 964 vaak een import uit de USA is.
Kan iemand me vertellen wat nu de échte reden voor de prijsverschillen zijn? Gaat het echt over de verzamelaars (de markt) die vindt dat een EU versie meer waard is dan een USA versie? Of zijn er intrensieke verschillen? Kwaliteit? Andere onderdelen? of andere oorzaken? Lijkt het een slimme zet een USA versie te kopen of niet?
Ik verneem graag jullie mening…Alvast bedankt!
Ohja, en indien iemand een mooie 964 Cabrio of Targa weet staan, (wit of zwart) tips altijd welkom! 🙂
Met vriendelijke groeten,
Denis
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.