Nieuw hier en zoekend

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier en zoekend

• Maker
    Discussie
  • Hallo, mijn naam is Robin en na reeds met veel plezier mee gelezen te hebben ben ik stillekes aan het rond kijken om een Porsche in de garage te zetten. Voorkeur luchtgekoelde 3.2 of eventueel een boxster. De 3.2 die Mark een bekende noemt staat in ons dorp te koop bij een kennis van een vriend van mij…is dat deze die speling vertoond op de voorste draagarmen?

Deze boxster lijkt me ook niet mis om mee te beginnen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=235451530&asrc=st

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Welkom :drink: en succes met je zoektocht !

Wim

Die staat gelukkig niet op zijn verlanglijstje :ass:

Dus verstand werkt goed. :relaxman:

[quote=”cabrio wim” post=143155]NEE, volg niet je hart maar je verstand, want als je met het hart koopt, kom je meestal slecht uit de bus.[/quote]

Als je Porsche met je VERSTAND moest kopen, zou iedereen met een 968 CS rijden! :ass:

Pas op uw HART zou er geen problemen mee hebben hoor *luv

Wim

NEE, volg niet je hart maar je verstand, want als je met het hart koopt, kom je meestal slecht uit de bus.

1 advies. Volg je HART ! En laat je niet te fel beïnvloeden door anderen !

Bedankt iedereen voor de warme verwelkoming.

Beste bewijs dat de boxter geen coiffeursauto is dat een goede coiffeur over meer dan voldoende middelen beschikt om zich de auto van zijn dromen aan te schaffen…boxster is dus een bewuste keuze door de eventuele koper maar ik ben eruit geraakt voor mezelf en ga toch voor een 911

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

Een boxster is :up: en helemaal geen coiffeursauto ! 👿 Btw dat komt dan nog van een echte coiffeur ? 😉

Heb je wat meer info over de 3.2?

Eerst en vooral toppie dat er weer een oldie een nieuwe thuis gaat vinden! :up:
                      Vergeet al de praat over kopen met hart of op gevoel, je eerste Porsche koop je toch met je hart!! Bij mij was dat toch zo, en ik denk bij mij niet alleen… Het voordeel aan een 911 is dat ze hun waarde hoe dan ook houden. Dus GO FOR IT!

:driver:

Interesse in een 3,2? Kom eens kijken, je weet nooit…

Groetjes,

Gijsbeer.

Niets tegen een boxster…denk dat die zijn imago van coiffeursauto onterecht opgeplakt krijgt MAAR er zijn voor mij persoonlijk teveel punten die me naar een luchtgekoelde 911 doen neigen. Een 3.0 sc zie ik eveneens zeker zitten, zijn er veel verschillen naast ietwat toegeknijpte motor en verschillende versnellingsbak?

Budgettair gezien zou het dan eerder een Boxster of een 911 3.0 SC worden !

Wat de prijs betreft had ik al in de mot dat ik rekening zal moeten houden met prijzen tussen de 22 en 30K om een deftig exemplaar. De 964 die Johan Dekens aanbied vind ik zeker niet mis.
                            De porsche die ik eerder aanhaalde die in ons dorp te koop staat voor 18000 is heel scherp geprijsd, weliswaar met werk in de toekomst maar de vraag is alleen hoeveel. Uit een eerste kritische blik op de foto in het zoekertje blijkt toch dat er wat mankementjes verholpen dienen te worden….en dat zijn dan nog enkel optische reparaties, wat me dan toch op mechanisch gebied doet afspringen.

Lief aankijken reserveer ik voor dochterlief…komt al eens van pas als ik wat bonuspunten voor mijn goeiemuntenkaart wil scoren 🙂

jan

vwb de prijs , reken wel het tweevoud van wat ze voor die boxter vragen.
                                Zeker als je voor de G50 gaat, zal het moeilijk worden een goeie te vinden onder de 30k.

Wim

hem eens heel lief aankijken :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.