Nieuw hier en zoekend

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier en zoekend

• Maker
    Discussie
  • Hallo, mijn naam is Robin en na reeds met veel plezier mee gelezen te hebben ben ik stillekes aan het rond kijken om een Porsche in de garage te zetten. Voorkeur luchtgekoelde 3.2 of eventueel een boxster. De 3.2 die Mark een bekende noemt staat in ons dorp te koop bij een kennis van een vriend van mij…is dat deze die speling vertoond op de voorste draagarmen?

Deze boxster lijkt me ook niet mis om mee te beginnen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=235451530&asrc=st

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • Zou de porsche gewoon als fun/hobbywagen gebruiken, pakweg 5000 km per jaar. Woon werkverkeer is met de trein en het zou zonde zijn om hem heel de dag op de stationsparking achter te laten. Heb nu als funspeeltje een jeep wrangler en daar heb ik afgelopen jaar amper 1800 km met afgetikt…vrees dat dat met een luchtgekoeld orkest in de oren wel wat meer zal worden…
      Zoals gezegd heb ik wel wat ervaring met een 3.2, toekomstige schoonvader heeft er eentje en ik kan jullie enthousiasme alleen maar beamen.

S2

Waarvoor wil je de Porsche gaan gebruiken?

Voor eens occasioneel uit de garage te halen in het weekend? Of voor het dagelijks woon-werk verkeer?

Ik denk dat dat heeeeel veel uitmaakt in je keuze.

welkom.
          3.2 is de juiste keuze :applaus:
          maar met barbiegehalte moet je gaan voor de versie Barbie gaat scheiden want daar krijg je een huis met inboedel en alles erbij. :mrgreen:

hey
            3.2 is super leuk
            oud Porsche geluid
            :applaus: :drink:

Lol…de roze kan me helemaal bekoren, zou er enkel nog een witte striping aan toevoegen. Ons vader vond me toch altijd al een hoog barbiegehalte hebben op gebied van autokeuze 🙂

Maar ik zal dan toch voor één keer jullie wijze raad volgen en volop de kaart van de 3.2 trekken.
              Nu enkel nog een geschikt exemplaar vinden, zoals jullie maar al te goed weten worden er zowel schitterende als frankensteins karren aangeboden…de kunst is om het verstand te laten spreken ipv het hart maar das waarschijnlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan

wat hij wil zeggen is dat de 2de voor coiffeurs is :happy: :happy: :happy:

j/k hé Wim 😀

Wim

Ik zal het zo doen. 😆

Zeg maar zulle Wim, voor een maandagmorgen moet dit kunnen vind ik…… :happydance:

Wim

Welkom en veel plezier met de zoektocht, maar snap je keuze niet goed tussen deze 2 modellen.

1ste echte mannen auto
                      2de…………… :mrgreen:

welkom hier zeepbakske
                        een boxster en een 3.2 zijn twee totaal verschillende auto’s. dat lijkt mij een moeilijke keuze te worden
                        en die witte is hier op het forum al eens gepasseerd (voertuig 5)

luc

3.2 voorkeur

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.