Nieuw hier even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen

ik ben michael woonachtend in het pajottenland (vl-brabant) ben samenwonend met mijn vriendin nog niet getrouwd maar daar maken we ook ons werk nog wel van 🙂 samen hebben we 2 kapoenen.
    Verder zijn mijn hobby’s voetbal,film en muziek en nog zoveel meer eigenlijk
    Ik ben hier terecht gekomen omdat ik graag mijn kinderdroom zou realiseren met een aankoop van mijn Eerste porsche
    de zoektocht is nu startende en hoop via dit forum veel ervaring op te doen en zo de juiste aankoop te kunnen verrichten en hoop zo in de toekomst ook te kunnen meeposten op dit forum

Mvg michael

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Welkom en succes met de zoektocht.

Welkom Michael uit het mooie pajottenland 🙂
        Je profielfoto verraadt dat je een Cayman liefhebber bent, maar ik kan me altijd vergissen natuurlijk. Ik wens je een leuke zoektocht naar je droom.

PDS

Welkom en veel succes met je zoektocht … (naar een GT4 ? :D)

ik vind het alvast een heel mooie wagen en een geweldige mooie kleur
            heb nog niet echt een voorkeur tot nu toe

Welkom en dat je droom mag realiteit worden!
              Voorkeur voor de Cayman GT4? :p

Welkom op het Porsche forum nr 17

Mijn nickname komt gewoon van een troetelname wat mijn geliefde tegen mij zegt ipv schatje ofzo en 17 is al jaar in jaar uit mijn Nr in de voetbal
                  Vandaar de nickname 😉

welkom en succes met je zoektocht, post zoveel je maar wil over de wagens die je gaat bekijken, ze kunnen je zeker helpen op het forum

Hi Michael,

hartelijk welkom op dit mooie forum. Je bent hier zeker op de juiste plaats! Ook ik kwam hier zo een klein jaartje geleden toe, ondertussen is de inhoud van onze garage “ietwat” veranderd 🙂

Een andere vraag : van waar komt je nickname???

Welkom Michael op dit forum!
                        Je gaat hier zeker voldoende info kunnen krijgen en vergaren.
                        Succes met de zoektocht, weet dat dit ook leuk is!
                        Grts floere.

Wim

Welkom op het forum Michael.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.