Nieuw hier met mijn eerst Cayman 981!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier met mijn eerst Cayman 981!

• Maker
    Discussie
  • Aanstaande zaterdag is het zo ver, de eerste Cayman als familielid! Deze 58-jarige uit Limburg is een verwoed auto fanaat sinds zijn geboorte, en dat laat zich resulteren in heel wat mooie wagens, maar deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje! De Cayman is van 2014 en heeft slechts 21.000km op de teller staan met 20″ Concaver velgen, voor het overige volledig standaard en uiteraard in showroomstaat. Ik ben benieuwd naar zijn kunnen en het genieten van deze bolide. Ooit een Porsche Boxster gehad maar dit is volgens mij toch wel een ander caliber, en weg van het cabrio rijden. Hoop hier veel te lezen en als ik vragen of info wens dan lezen jullie dat ook.Alvast bedankt voor de aanvaarding en iedereen veel Porsche rijgenot zou ik zeggen! 

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Welkom op het forum en veel plezier met de Cayman 981.

XXX

Welkom, veel plezier met de Krokodil 

Heb in uw andere topic al info gepost, succes.

Bedankt voor de leuke verwelkomingen hier!

Ondertussen de eerste 1000km’s met plezier verorberd  en aangenaam verrast moet ik zeggen! 

Zal mij wel wat moeten verdiepen in het reilen en zeilen van zijn mogelijkheden, accessoires en bedieningen maar al bij al vrij simpel op het eerste zicht. Het is tenslotte het rijden wat belangrijk is en genieten van de “feeling” en het motorgeluid!

Heb hier op het forum wel een bijkomende vraag gesteld ivm de headunit, namelijk dat de bluetooth functie niet werk of niet is geïntegreerd? Er komt op dat de telefoon niet beschikbaar is, dus ik denk dat de functie niet aanwezig is? Is dit eenvoudig op te lossen en zo ja hoe?

Mooie keuze ! 

En binnenkort “Limburg boven ” hier op het forum     ( aantal is aan het stijgen)

Welkom aan onze advena met goede smaak.

Welkom!

Zelf heb ik er zo één als dagelijkse auto gebruikt (met PDK) tussen 2014 en 2019. Ruim 90.000 km totaal gedaan (incl de 20k die er op stonden; demo-wagen van 2013) en nooit iets abnormaal aan gemankeerd dus ik weet zeker dat je er zelf ook heel tevreden van zal zijn.

Gefeliciteerd geweldig machientje de 981 , zelf ook enkele jaren van genoten .

Een heel mooie Cayman! Prachtige kleur. Een goede keuze gemaakt zou ik zeggen. Veel plezier ermee.

Welkom hiero 

Mooie Cayman, en nog met atmosferische zescilinder. Leuk!

XXX

Welkom en veel plezier zaterdag met het ophalen van uw beauty 

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.